Dan is het toch helemaal niet zo'n moeilijke keuze?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zie profiel of viewtopic.php?f=10&t=463293 )
Zou haar vast ook goed afgaan 
CielitoLindo schreef:Ik gooi met springen ook meestal mijn hand naar voren met als gevolg dat de teugel los hangt maar volgens mij is het beter om ook boven die sprong contact te houden om het bestuurbaar te houden, correct me if I'm wrong..
Kitty schreef:CielitoLindo schreef:Ik gooi met springen ook meestal mijn hand naar voren met als gevolg dat de teugel los hangt maar volgens mij is het beter om ook boven die sprong contact te houden om het bestuurbaar te houden, correct me if I'm wrong..
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Dat zegt mijn instructeur ook.
Alleen zit er meestal toch een verschil tussen theorie en praktijk. Ik weet hoe het moet en ik weet wat ik fout doe, maar dan nog lukt het niet altijd om het goed te doen.
Joyce, ik overweeg zeker een SGW-carriere. Het vervelende is alleen dat er hier in de buurt zo weinig wedstrijden zijn.
De datum van Nijerberkoop kan ik niet en daarna is er pas weer in het voorjaar Roden. Later wil ik nog wel eens wat verder rijden, maar in het begin nog niet.
Eerst maar eens een echte SGW-training volgen...

Helemaal mijn typ
En duidelijk te zien dat hij er plezier in heeft. Ook er mooie foto's trouwens! 
Wat een mooie foto's zeg echt supers mooi