*een 2,4 jarige Welsh A die te dik is en op (dieren)dokters advies aan de longe moet
*een baasje die moeite heeft om 6 dingen tegelijk te doen ( kijken,longeerlijn vasthouden, zweep vasthouden,pony voorwaarts houden, camera vasthouden en focussen, tegen pony praten)
voeg deze 2 dingen samen en je krijgt het volgende resultaat:
Choice: "heeeeejjjjjj dit is geen gras
hier kan ik wel wat mee!"Longeren? neeeehhhh eerst even lekker het zand nader inspecteren.
Voetjes in de lucht!
zoo dat was even fijn! Zou het baasje iets ervan gemerkt hebben denk je? vast niet he?
Mooi zo, dan kan ik namelijk NOG een keertje rollen terwijl ik eigenlijk moet rennen!
Zelfde plek inspecteren..
oeww...... zand is zoooooo lekker....
en ik ben nog lenig ook!
Helaas was het baasje toen zover dat ze haar 6 verschillende dingen begon te snappen en begon te combineren.
dus ik kon geen 3de keer rollen.. echt zo belachelijk.
maar ja.. kilootjes moeten eraf he?
Even laten zien hoe braaf ik met mij jonge leeftijd al ben.
En toen besloot ik dat ik geen zin had in rondjes lopen, ik wil spelen!
mm mag ik niet spelen? ooh alleen in de wei! ok, dan ga ik nog even braaf door met lopen.
Best raar, mijn baasje vind mij op de 1 of andere manier schattig.. snap jij dat nou?
Ik plannetjes aan het smeden? neeehhh HOE KOM JE ERBIJ?
Nou, dat was het longeren alweer, van het baasje mag ik maar 10 minuutjes vanwege mijn leeftijd.
Wel had ze nog een verrassing voor mij omdat ik binnenkort ECHT zal worden ingereden.
ik als een echte Welsh moet natuurlijk wel een orginele engelse hoge neusriem hebben op een hoofdstelletje.
dus die ik even moest passen of alles klopte.
"bleg.. wat heb ik nou weer in mijn mond, ik kan het niet uitspugen!"
Ooh.. moeten er gaatjes bij in het bakstuk? mooi zo, nog 1 plaatje dan, en dan weer gauw af baasje!
en? hebben jullie geleerd hoe het juist NIET moet?
mijn baasje lekker wel, zie zei al dat ze de volgende keer iemand anders liet foto's amken zodat ik niet meer zo gek ga doen.
don't worrie.. ik verzin wel weer wat anders....

Vetklep is het

ook leuk met dat commentaar en een heel leuuk welshje!!!
Wel een leuk beest, ik vind d'r lekker volwassen ogen.
Ziet er leuk uit