hehe Sommige foto's zijn helaas donker en ruizig
maar hoop dat het een beetje te zien is.

als ze iets lekers greeg ofzo dan trok ze altijd een scheef neusje, haha
dat doet ze hier ook 

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hehe Sommige foto's zijn helaas donker en ruizig
maar hoop dat het een beetje te zien is.

dat doet ze hier ook 

Jammer dat je moest overstappen, maar jullie hebben het wel ver geschopt
Vind het wel een chique pony! Ik ben dan net iets kleiner en mijn pony net iets groter, maar ik zit met precies het zelfde probleem. Dreamy schreef:Wauw die ziet er goed uit als manegepony
Ziet er KEURIG uit!
liza van loon schreef:Met een manege pony wedstrijden rijden?Vind het wel een chique pony! Ik ben dan net iets kleiner en mijn pony net iets groter, maar ik zit met precies het zelfde probleem.
Was echt super dat dat kon bij ons.
Ja heb jou pony wel eens gezien op foto's, ik vind jullie nog steeds een hele goede combi!
Er waren bij ons ook mensen die zeiden dat het geen gezicht was maar ondertussen kreeg ik wel gewoon 7ens voor mijn houding en zei de jury er verder niks van. Ik heb ongeveer /6 jaar wedstrijden met haar gereden. Zat heel lang geleden al in de L maar ik bleef er heel erg in hangen. Ik zat echt heel erg krom en zij liep niet echt lekker.. (lag aan mij waarschijnlijk
) heb toen een jaartje op andere paarden wedstrijden gereden en toen heb ik stukken meer geleerd zodoende ben ik toch weer op haar gaan rijden en toen zaten we binnen een half jaar van de L1 (6 wp) in de M1. Dus als je niet meer vooruit gaat zou ik me pas zorgen maken en zo te zien ga jij nog erg goed
Meestal heb ik ook 7ens voor mn houding wel ja.
liza van loon schreef:Mja das waar maarja het rijdt toch minder fijn he.Meestal heb ik ook 7ens voor mn houding wel ja.
Maar moet je maar eens bij die EK pony's kijken die ruiters/amazones zijn ook allemaal best groot. Ik vind het echt niet verkeerd eruit zien. Maarja als je idd problemen krijgt met rijden..
Toen ik ook al op mijn nieuwe paard reed kon ik al helemaal niet meer op der rijden..
liza van loon schreef:Ja dan ben je natuurlijk zo'n joekel gewend he met zn grote passen.
ik had ook echt het gevoel alsof haar hals eraf gehakt was hehe
zo kort:P

Leuke combi ook!
oester schreef:Die ziet er zeker goed uit voor een manege pony. Leuke combi ook al ben je een klein beetje te groot. Op foto 3 lijkt ze een beetje op die van mij.
die van mij was soms echt zo'n toverbal de ene zo licht als die van jou (op de foto's in je profiel) en de andere keer zo donker als hier op de foto's. Ze is ook wel eens bijna wit geweest
mijn pony trekt ook altijd zown neusje
je rijd hem heel netjes! 

mariz schreef:wat een leuke pony zeg, jammer dat ze niet met je meegroeien he
jullie waren echt een leuke combi.
maarja tis ook wel goed om verder te gaan.
Ursy schreef:heeej, nou zie ik die pony is!!! Wat een geweldig dier zeg en je hebt haar erg leuk aan het lopen!
Wanneer is je volgende wedstrijd ook al weer met je paard? Misschien kom ik wel kijken
ga jij daar ook heen? heb jij eigenlijk ook op pony's wedstrijden gereden? Bealy schreef:Leuk, leuk, wat zijn palomino's toch leuk!
Ik heb ook zo'n beestje gehad & gestart in mijn ponytijd (zie onderschrift), kreeg jij ook altijd zo'n leuk commentaar van omstaanders?
Mijn ouders vonden het ook altijd zo makkelijk, konden ze me goed herkennen bij het losrijden!
Is d'r afstamming bekend?
Mijne was in de zomer echt supermooi donker met witte manen en staart, in de winter was hij minder mooi, wat valig.
zelfs het ras niet haha.. maakte me ook niks uit maar die mensen stonden me altijd raar aan te kijken
Bealy schreef:Leuk, leuk, wat zijn palomino's toch leuk!
Ik heb ook zo'n beestje gehad & gestart in mijn ponytijd (zie onderschrift), kreeg jij ook altijd zo'n leuk commentaar van omstaanders?
Mijn ouders vonden het ook altijd zo makkelijk, konden ze me goed herkennen bij het losrijden!
Is d'r afstamming bekend?
Mijne was in de zomer echt supermooi donker met witte manen en staart, in de winter was hij minder mooi, wat valig.