Ik heb daar een geweldige tijd gehad vooral omdat ik daar zo ontzettend veel mocht. Ook heb ik meegereden in een show, hiervan ook foto's te zien.
Ik vertel over ieder paard iets en dan zet ik daar de foto's bij.
Ik begin bij Adora. Een 4 jarige bruine andalusier merrie. Zij was net onder t zadel en ik heb dr wat meer door gereden. Een braaf diertje maar nogal stijf in dr lijf.

D'r koppie.

En hier de foto's dat ik erop zit.
Dan Barquero. Dit is een 11 jarige ruin, was goed gekeurd voor de dekdienst. Barquero kan alleen door Evalien gereden worden, en wordt veel gebruikt door shows.

Hier deed die de spaanse pas maar die kreeg ik er niet helemaal goed getimed op.
Dan mijn favoriet, een 7 jarige Cruzado merrie. Spaans gereden, echt super fijn. Jammer genoeg hadden ze in spanje haar voorpluk eraf gehaald, dat schijnt daar zo te horen.

En hier zit ik erop:

Roos ga eens op je kont zitten

Dandy, een 5 jarige andalusier ruintje. Was ook net onder het zadel toen ik kwam en heb ik elke dag een beetje gereden. Leuk diertje maar nog een beetje slap van achter.

Jaja, hier zit ik er ook op

Genio, een 17 jarige lusitano hengst. Hoge school afgericht, super fijn paard. Heb ik veel van geleerd en mocht ik ook veel op uitproberen. Dit paard wordt ook veel voor de shows gebruikt. Vanwege kanker heeft dit paard geen staart meer.

En z'n lieve koppie:

En dan de foto's van de show die we hebben gereden:

Ik zit op de zwarte, Jerry ( was een goedgekeurde dekhengst en heet op papier: Abergavenny J.R. ). Links Genio, met Evalien en rechts Iberico.

Genio met Evalien ( heeft hier een kunststaart op).

Spaanse pas.

Compliment.

In draf, helaas was die een beetje sloom omdat we hem een klein beetje sedalin hadden gegeven anders ging ik als een tijdbom over t veld

Dit vind ik zelf een hele mooie foto.

En de laatste alweer.
Sorry voor de hoeveelheid. Groetjes Roos.