Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en probeer zelf nog rechterop te gaan zitten
maak je rug recht en kijk naar voren 
!
geef het beestje zijn ruimte in de hals je kunt hem later nog oprichten! mooi beestje jammer dat je hem zo gekropt rijd
onley schreef:mooi beestje jammer dat je hem zo gekropt rijd
en inderdaad, meer teugel, wel blijven kneden, en benen erbij houden
Shiloh schreef:Dit hoeft niet haar hand te zijn die dit doet. Sommige pony's gaan automatisch zo lopen. Maar ik vind wel dat je moet proberen hem te leren wat meer lengte te krijgen...
succes ermee! Ik vind het er hartstikke leuk uit zien en ik vind het een erg stoer beesie!
onley schreef:sjee wat loopt die kort dat was het eerste wat me opvielgeef het beestje zijn ruimte in de hals je kunt hem later nog oprichten! mooi beestje jammer dat je hem zo gekropt rijd
, ik had niet gedacht dat dit een groen beestje was toen ik de foto's bekeek (tis dat het in de titel staat).
Het blijft een lekker ding Arlette. Tja, en commentaar, het wordt hier ook al gezegd en ik heb het je eerder al gezegd, ze kropt zich op in de hals. Het enige wat je kunt doen is voorwaarts voorwaarts voorwaarts! Het beste is buiten, de bossen in, lange rechte paden, de teugels daar nie te kort nemen en laat haar daar flink lopen, zorg dat het neusje eruit wil komen. Tijd voor een bosrit met Draak?
en dat bos komt eraan hoor, en met guus dan moet je wel snel lopen wil ze die bijhouden
meiske16 schreef:onley schreef:sjee wat loopt die kort dat was het eerste wat me opvielgeef het beestje zijn ruimte in de hals je kunt hem later nog oprichten! mooi beestje jammer dat je hem zo gekropt rijd
het hoeft niet zo te zijn dat ZIJ het beesjte opgekropt rijd,het kan vanzich zelf ook opgekropt lopen
ik zeg wat ik zie en als er niet gezegd werd door de eigenaar dat ze vanzelf zo loopt zou er niemand wat van zeggen