obelixje schreef:Wat een ontzettend leuke foto's!! Enne, dat kind van jullie, dat MOET wel een talent in paardenomgang worden, want zo aan de foto's te zien, kan je mannetje er ook wat van! Ik vind het echt geweldig hoe hij je wil helpen nu jij even niet in staat bent om vaak naar laisertje te gaan. En je ziet gewoon aan de foto's dat hij (michel bedoel ik, maar laiser vast ook!) er plezier in heeft!!
Het zou natuurlijk erg leuk zijn als de buikbewoner ook een paardenliefhebber zou worden 
Ben ook erg blij dat Michel zo helpt. Laiser en Michel zijn echt twee schatten
Totaal niet bang van elkaar en samen gewoon mij een plezier doen.
Mii_Suzy schreef:Veel succes en sterkte verder met de zwangerschap!
En hopen dat jully een leuk gezinnetje kunnen stichten
met een klein gezond en mooi babytje!
Dank je wel 
Ellende schreef:Ik vind het ontzettend leuk dat je Michel zo meekrijgt Fijn ook dat je zo'n bijrijdster gevonden hebt!
Ja, ik ben daar ook erg blij mee.
Bijrijdster durf ik ook gewoon met Laiser aan de slag te laten gaan omdat ik weet dat zij het leuk vind om Laiser te rijden en Laiser haar gewoon accepteert en voor haar wil werken. Het is ook een schat van een meid hoor 
Heike schreef:Het ziet er wel geweldig uit hoor!
Ja niet slecht hè 
Ging ook beter dan ik had durven hopen.
highspirited schreef:wat een leuke foto's enneh wees maar trots op je man. niet velen zullen het hem nadoen, ik sta na 9 jaar zo nu en dan nog te klungelen met longeren haha.
Ben ik zeker trots op 
onley schreef:die laatste foto is mooi echt wel een plaatje aan de muur waard super
Dank je 
mandy_b_s schreef:wat leuk van hem dat hij dat voor je doet zeg !
lief !
waren alle mannen maar zo
het ziet er schattig uit zo met dat lange lijntje
hoe is het met de baby ?
Ja, heb het erg met hem getroffen 
Buikbewoner is volgens mij alles goed. Met mij gaat het minder, maar ik moet vanmiddag terug op controle komen bij de gynaecoloog en dan hoop ik weer wat meer te weten over hoe het met mij gaat en of het effect heeft gehad op het buikbewonertje.
JoRiNe schreef:longeerlijn beetje slap:P
Joh, vind je 
Ach, ik ben al lang tevreden voor zo'n eerste keer.
Ik heb meer gestuntel gezien hoor 
Mork schreef:Gave fotoos!!! Enne wat heerlijk dat je man je helpt met het paardebeestje!!! Geweldig gewoon en heerlijk voor jou!!! Geniet er maar van. Succes met de zwangerschap.
Dank je wel 
jantina schreef:Wat een luxe zeg Een goede bijrijdster en dan ook nog zo'n toegewijde verzorger
Geweldig van Michel dat hij je zo helpt, ook met je paard. Dat moet een hele geruststelling zijn.
Luxe hè 
Het scheelt voor mij inderdaad heel veel dat ik weet dat Laiser in zulke goede handen is. 
Oscar schreef:Wow, wat gaaf!
Hij doet het echt goed hoor voor een 1e keer longeren
Het lijkt allemaal heel makkelijk, maar ik heb met eigen ogen gezien hoe lastig het kan zijn voor een 'beginner' om een paard uberhaupt op gang te krijgen (jawel, mijn mannetje heeft het ook eens geprobeerd ).
Buik ziet er ook goed uit

Ja, was ook heel mooi om te zien dat Laiser gewoon zo goed reageerde op de dingen die Michel wilde.
Soms probeerde hij natuurlijk wel even of Michel het meende, maar dat werd hem dan snel duidelijk dat het ernst was en dan deed hij het ook 
Cayusejuhh schreef:Maar het is altijd een erg leuk gezicht als je je 2 kanjers zo ziet staan he
Jij snapt het 
Ik vind het erg jammer dat ik zelf nu niets kan, maar ik kan erg genieten als ik hen zo met z'n tweetjes bezig zie 
meiske16 schreef:netjes hoor! en zo verkeerd doet je mannetje het helemaal niet,enige waar die aandenken moet is de lengte van de longeerlijn. maar het ziet er al erg ervaren uit
Ik zal het hem zeggen 
Chocolaatje schreef:Wat vertederend..

Saskia schreef:Leuk dat jouw man dat wil proberen! En dat het dan ook nog naar tevredenheid gaat! (met een goede coach in de coulissen ) Jouw buikje groeit ook gestaag
Buikje ? Ik vind het nog steeds al een flinke buik hoor 
Ben ook benieuwd of het zo ene beetje blijft of dat er die laatste periode nog veel bijkomt...
Naz schreef:Wat een leuke plaatjes Christianne! Fijn dat Michel je kan helpen!
En wat een toeter van een buik al! Hopen dat je je de komende tijd weer wat beter voelt!
Dat hoop ik ook 
Ik heb in ieder geval weer een paar goede dagen achter de rug. Nu hopen dat die trend zich voorzet tot het einde van de zwangerschap 
Death_Squad schreef:Super hoor! En LeEsUhR vind het ook spannend die dikke buik... hij zal raar opkijken als jij straks ineens weer smaller bent EN een mandje vol geluid bij je hebt
Die zal zeker raar op staan kijken. Ik ben ook heel benieuwd hoe hij zal reageren 
Zolang het stil is zal hij het allemaal wel best vinden, schat ik zo in, maar oh wee als die mond open zal gaan 
Death_Squad schreef:Super dat t Michel zo goed lukt, je ziet t er niet aan af dat hij t voor t eerst doet! (ook niet voor de 2e of 3e keer )
Top!
Thanks 
Karin schreef:Wat lief van Michel! Leuk dat het zo goed gaat. Pas maar op, straks wil hij erop en er niet meer af en dan krijg jij de kans niet meer om op je eigen paard te rijden!
De Buik groeit ook goed, zie ik!
Heel af en toe zit hij er ook wel eens op 
En momenteel longeert hij het om het vlees mals te houden voor een BBQ 
(Maar die BBQ gaat hem echt niet lukken
)