Nikki_jimmy schreef:
Sorry als dit kattig over komt maar, daar vroeg ze toch niet om hoe goed jouw paardje is en hoe slecht haar paardje is? ik vind 't er ook niet je-van-het uit zien, maar ook niet iedereen vind mijn paard mooi..
HeeJ.. SrrY.. maar zo bedoelde ik het EGT niet.. !!
Ik denk alleen ik vertel wat over hem omdat ze dat miss. wel leuk vind. en trouwens ook egt niet iedereen vind die van mij mooi... je moet er echt van houden!! Altijd dat van: jouw paardje is toch die dikke? daar wordt je ook weleens helemaal panisch van!!
Maar ik vind dat ik best wel een beetje trots mag zijn op me paardje en ik kan EGT NIET goed rijden en dat heb ik ook HELEMAAL NIET gezegd!!
Iedereen zegt altijd: ja, die pony's kunnen geen dressuur, die kunnen alleen maar voor de kar lopen, die karreknollen..!! Jemig dan mag je tog best wel blij zijn!! En ik heb NOOIT gezegd dat die van haar niet mooi is.. !! Ik vind hem WEL mo0i... Ik vind dat je best weleens tegen iedereen die alleen maar loopt te zeggen "ik rijd al sinds mn 10e Z2 en jij?" dat je weleens tegen HUN mag zeggen dat ze opscheppen en niet tegen mij!! 
haha!! maarja.. hier de foto's als je die nog wilt zien:
(als ze het doewn)