En dan word hij de 2e dag (van de 5 dagen) kreupel
Dat was de 16e,nu is hij nog steeds niet beter..
Oja,welke kleur noem je de kleur van Pumba eigenlijk?
*Klik op de foto om hem te vergroten*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Romytjuuh schreef:Roodschimmel denk ik.
Is het wel verstandig om telongeren als ze kreupel is? want ze moet nu telkens een bocht lopen.

IndianRose schreef:Romytjuuh schreef:Roodschimmel denk ik.
Is het wel verstandig om telongeren als ze kreupel is? want ze moet nu telkens een bocht lopen.
Ik laat hem geen zware dingen doen als een drafje of een gallopje,alleen maar wat rondjes te lopen
Is dat slecht dan?Hij moest lopen dus ik dacht dat ik dan net zo goed aan het longeertouw kon laten lopen..

. marn schreef:Als je pony kreupel is moet je niet met hem gaan werken.. Weet je waarom hij kreupel is?
hehe

_Aise_ schreef:oooohw wat vervelend zeg!
ga je op kamp (maanden naar uitgekeken) en dan wordt de 2e dag je pony alweer kreupel!
Jammer jammer!
Ben je naar huis gegaan of toch maar wel gebleven?
Maar wel een leuk beestje hoor.
Jammer dat ie zo lang kreupel blijft.
Hoop dat ie snel weer opknapt!
Maar misschien met de tips van alle bokkers hier...
Succes!
jaggie schreef:Vind het echt een leuk beestje met apart kleurtje, ik meen dat je dat vosroan noemt.![]()
Steffie89 schreef:Op de harde ondergrond stappen levert vaak bij kreupele paarden alleen maar meer ellende op.
Naomi21 schreef:Ik denk ook dat het een roodschimmeltje is.
Alleen als ze kreupel is, kun je het beste op een harde ondergrond (aan de hand) gaan stappen, lekker langs de weg ofzo. Draven en galopperen zal even niet zo fijn zijn voor het been.
Op een volte belast de benen best wel doordat ze constant gebogen staat, vandaar.

Issie slim genoeg voor
miriamrocky schreef:haal er is een dA bij dan je gaat toch niet af wachten ??