ze heeft haar eigen shetlandertje die nu 3,5 jaar is en op dit moment ingereden word niet door mijn dochter maar door een meisje van stal .maar in de tussentijd mag mijn dochter op een pony rijden van de eigenaaresse van stal . deze pony word ook gebruikt voor de manege lessen en veel mensen hebben op haar leren paardrijden .
zo nu dus ook mijn dochter .
ze mag van mij nog niet zo vaak rijden en als ze rijd niet te lang want vind dr nog iets te jong .
dit is dr eerste paardrijles op nadja ( voorheen heeft ze al wel een paar keer met dr eigen shetje gereden maar die snapt zelf nog niet alles dus dat werkt niet )
hier wat fotos van mijn natuurtalentje
ik had zelf zoiets van stap maar ff rond als je wil draven pak ik de longeerlijn maar daar dacht dochterlief anders over en draafde gewoon weg met pony toen ik met de lijn kwam
kijk mam kan zelfs naar achteren kijken . mama heeft toch liever dat je gewoon op je paard blijft zitten
nou kom rachel nu aan de lijn . mooi niet mama pak me dan als je kan
hier nog wat fotos op het paard van mijn vriendin want ja als het paard van sinterklaas ook op stal staat wil ze daar natuurlijk ook graag ff op zitten .
nou dit waren de fotos en wat vinden jullie van mijn natuurtalentje
geweldig hahaha en leuk zo`n eigen shetje. maarja wij hadden ook paard van sinterklaas op stal maarja 1 week nadat sinterklaas erop heeft gezeten was die dood door een spiertje ofzo maarja jammer 

Ze zit nog aardig stabiel voor een 4 jarig meisje. Mijn nichtje die hobbelt alle kanten op