Ik vroeg me zo af wat het dan is......................
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en aangezien hij nu thuis staat en ik een probleem heb met het aanspringen (hij gaat consequent in de verkeerde > ook knap toch
) ik doe het dus met het binnenbeen (buitenbeen wel naar achter), maarja als hij het anders heeft geleerd.
Een galophulp is bij mij amper meer dan een hele snelle "tik" met mijn buitenbeen. pilou schreef:Waarom doe je het met je binnenbeen en anderen springen weer aan via het buitenbeen? In beide gevallen gaat je buitenbeen wel naar achteren, alleen geven sommige de galophulp met het binnenbeen en anderen weer met het buitenbeen. Wat is uiteindelijk het verschil? (waarschijnlijk niets, maar het zal toch een reden hebben waarom paarden geleerd wordt op het buitenbeen aan te springen toch?)
Ik vroeg me zo af wat het dan is......................

) maar het klopt wel voor mijn gevoel.WowAmigo schreef:Hmm Lusitana, hoe doe je dat als ik vragen mag?
WowAmigo schreef:Ja , dat je dus zo het binnenachterbeen activeert (uitleg mijn instructrice) . Ik had het dus altijd op mijn buitenbeen geleerd, maar toen ze dit uitlegde dacht ik, ja, da's ook logisch ook. Het binnenachterbeen wordt het eerst opgetild om naar voren te grijpen, toch? Ik heb haar letterlijke tekst niet meer in mijn hoofd hoor, (ik denk altijd in plaatjes) maar het klopt wel voor mijn gevoel.