Ben al een dagje ouder, en zit is niet al te stevig, maar het is zo heerlijk op hem zitten, zonder zadel, en voel me dan weer 18.
Ik doe Parelli met hem, en de kenners onder ons zullen opmerken dat ik her en der nog niet echt parelli like bezig ben. Ik ben nog teveel met het touw bezig, die ik nog teveel als teugels zie. Ik trek welliswaar niet aan hem, maar het is toch de bedoeling dat het sturen met focus en zit gaat.
Ben dus nog maar beginnelingetje, en durf het aan deze foto's aan jullie te laten zien whaha.
Hier komen ze.

Ala indiaan erop slingeren lukt me echt niet, dus Amon voor het hekje parkeren en er zo op klimmen is een betere optie.

En daar gaan we, de stick is mijn hulpstok, zowel met focus, zit, stik en hand wil ik Amon aangeven welke kant we op gaan.

Euh die kant dus

Hmm dit bedoel ik dus, teugels te strak, gelukkig sleur ik hem nog niet met zijn kin op de borst.

Deze kant dan maar?

Overdreven aanwijzen met het touw, hoef hopelijk over een jaar alleen nog maar die kant op te kijken

Oke we kijken hier alleen naar het hoofd van Amon a.u.b.

Whohooo we gaan versnellen

Hier besloot ik dat er toch werkelijk ook een BBP moet gaan komen hoor, glibber glij, me knollie is net een ijsbaan.

Pfoehh moeders is blijven zitten

Recht vooruit Amon

One rein stop oefenen. Is nog eens goed voor zijn nekspieren ook, stretchen, hij doet dit nu gemakkelijk, in het begin was hij net een plank.

Yeaah gaan nu merrieharten sneller kloppen?