Oki zit op dit moment in haar 17e of 18e pubertijd. Ik weet het niet precies meer, maar ze moet alles in ieder geval weer uitproberen, de hele bak is eng, overal zitten kabouters en alles is gevaarlijk genoeg om voor weg te springen. Behoorlijk vermoeiend dus. Ook heb ik al lang geen les meer gehad in verband met vakantie van mij en vakantie van m'n instructrice en dat is weer te zien, m'n houding is echt bagger
Ik heb van een aantal mensen op RT wat tips gehad om kabouters te bestrijden en dat helpt iets, vandaag 3/4 uur 'hard moeten werken' het laatste kwartier liep ze lekker en zonder al te veel te schrikken.Maar goed, commentaar en tips zijn welkom! Al heb ik zelf na het zien van deze foto's ook wel weer door dat ik m'n handen rechtop moet houden en dat ik nog steeds voor kapstok speel met m'n tenen, ik zou me moeten schamen
. Voor de galopfoto's: ik val ontzettend naar voren, m'n benen schieten naar achteren, m'n voeten door de beugels/ik raak beugels kwijt, kortom, vrij rampzalig. Moet ik ook harder op oefenen
. 'Probleem' is dat als ik voor m'n gevoel goed zit Oki zoiets heeft van 'hé, ik mag in draf'. Ik probeer het nu op te lossen door steeds kleine stukjes te galloperen en veel overgangen draf/galop galop/draf te maken, alleen vandaag waren de kabouters overwinnen belangrijker dan mooie overgangen. Best een hoop tekst voor een fototopic, hier dan de foto's:
Stap, let op de paardetende kabouter buiten de bak!
Om de kabouters te overwinnen (Je kan aan haar oor zien hoe ontzettend goed ze op mij let
) probeer ik wat stelling naar binnen te vragen.En voltes te draaien als er wat engs aankomt
En nog meer voltes
In draf kan je nog vééél harder schrikken
Ook hier weer haar onverdeelde aandacht:
Pianohandjes en kapstoktenen, voor de rest een mooie foto

Ook in galop laten bakkabouters je niet met rust:
Dus.. volte!
Nogmaals: tips zijn altijd welkom

daar in rond zwerven ik weet het niet maar m'n pony ziet ze volgens mij wel degelijk...