Foto's staan niet op volgorde. (wat vinden jullie trouwens van mijn bruine hoofdstel in combinatie met mijn zwarte zadel, stoort het heel erg?)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(haha gekke ik
)
RUBYWHITE schreef:nee stoort helemaal niet, oki blijft gewoon een super pony!
laugrease schreef:leuke pony!!
ik vind het alleen jammer dat je n bruin hoofdstel hebt en n zwart zadel.. dat pas nooit zo goed bij elkaar(haha gekke ik
)
ziet er netjes uit hoor!

laugrease schreef:RUBYWHITE schreef:nee stoort helemaal niet, oki blijft gewoon een super pony!
Ohh sorry! dan stoord het niet
uhm ik zeg tog ook helemaal niet dat t geen mooie pony is..? juist het tegendeel!!
het spijt me dat ik er even anders over dacht zeg!
dressagelady schreef:@laugrease: de reactie van RUBYWHITE was volgens mij niet op die van jou gericht, haike vroeg namelijk of wij vonden dat het stoorde! Dus ik denk niet dat ze jou wou verbeteren
@TS: eigenlijk stoort het wel, omdat het mooier is als je zwart + zwart hebt of bruin + bruin.
maar het stoort ook weer niet omdat de bontkleur (bijna) dezelfde kleur als het hoofdstel heeft.
Snappie?
domme ik!

BlueDevil schreef:ik vind het niet zo opvallen, omdat oki ook verschillende kleuren heeft
ik vind het er mooi uitzien hoor!! kon ik maar zo goed rijden..
in Oki zit ook zwart en bruin geen verschil
!