Maar, nou, de pessoa. Ik heb nog nooit eerder hulp teugels gebruikt, en had dan ook in mn hoofd van, klik klik klik en het is goed.
Maar nou moet je die dingen dus ook in lengte afstellen, eerst had ik ze te strak, want ze ging in verzet (dwz, ze gaat ezelen, verzet geen stap meer) dus alles een stuk losser gedaan, maar toen hing dat kont gedeelte naar mijn idee weer te los, en zo heb ik dus de hele tijd lopen rommelen met die lengtes.... Tips hierover zijn meeer dan welkom!
De bedoeling was, lang en laag, maar vooral ontspannen en opzoek naar haar evenwicht. Dat is iets wat zij, vooral in draf, heel erg mist, ook wel logisch voor een 3 jarige die net 2 weken onder het zadel is. Flower dacht daar heeeel anders over :p Nou had ik het ook beter door t onderste ringetje moeten doen, maarja..
Fotos staat op chronologische volgorde, sorry voor de wat slechtere kwaliteit, het was al aardig donker buiten, vandaar:
waaah wat zit er nou achter me aan
Hoezo ondertredend achterbeen? flower dacht: 'aawh ik voel wat, gauw mn been weg!!'
in stap kan ze het wel
jaaa flower goedzo 
zo beter baasje? Flowers sneaky blik
Flowers lieve blik

even belonen, lief paard he :p
hey kijk, we kunnen het ook slapend!
lekkere kontje (met een zielig afgegeten staart

schuin van voren
en iets actiever
Hier zie je dat het aardig los hangt
goedzo flower

lief koppie
ontspanning weg,
en weer terug
Ik debiel doen om die lijn van de grond te houden. Ze heeft nogal de neiging om in stap in de achterste hoeken naar binnen te vallen, zoals te zien. Maar ik let wel op de lijn hoor, ze kan er absoluut niet in staan.
goedzo flower

beetje wazig, maar wel ontspannen
en weg ontspanning
Weer even wat veranderen (geen idee wat :p )
zoeffff
dat is beter, ze kan het wel in draf.
nog steeds een beetje ontspannen
en weer weg
en lekker uitstappen, mooi ontspannen en al iets meer lang en laag

Spook paard!!!!
sorry voor de vele fotos, maar als jullie mij zinnige tips willen geven hebben jullie dat ook wel nodig denk ik