Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
patos schreef:En niet te vergeten: de jury houdt niet van (vul maar in wat van toepassing is) zwarten, vossen, schimmels, bruinen etc.
runningkawa schreef:verschrikkelijk hè
ik walg er ook altijd van
99,9 van de 100 keer, doe je het als ruiter fout en niet het paard.
En dan maar de hele ijzerwaren afdeling van de gamma erin hangen

patos schreef:En niet te vergeten: de jury houdt niet van (vul maar in wat van toepassing is) zwarten, vossen, schimmels, bruinen etc.
Dickie schreef:
Of Haflingers, Tinkers, Fjorden, Friezen, basispaarden, etc etc
Nu snap ik het 
Dickie schreef:patos schreef:En niet te vergeten: de jury houdt niet van (vul maar in wat van toepassing is) zwarten, vossen, schimmels, bruinen etc.
Of Haflingers, Tinkers, Fjorden, Friezen, basispaarden, etc etc
Dan nog iets: ik ben er niet echt voor om dit soort mensen op hun gedrag aan te spreken, vaak schieten ze dan in de defensie en gaan ze alleen nog maar harder door met waar ze mee bezig waren om aan te tonen dat hún manier wel werkt. Voorzichtig hinten lijkt me een verstandigere keus, maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.. Mireille1970 schreef:Weet je wat die mensen ook hebben? Dan vraag ik "hoe liep ie" en dan krijg ik als antwoord "ik had een winstpunt" of " ik was derde" Alsof ik DAT vraag... ?
Ik vraag dus gewoon hoe je hem vond lopen.... Of je gelukkig en tevreden bent...
patos schreef:Ik ken er ook een heel aantal, ook op HAW kom je regelmatig van dit soort types tegen. Aan de andere kant geven ze je wel even de mogelijkheid om voor jezelf na te gaan of jíj dan wel op de goede manier bezig bent.
arm paard denk ik dan .. ze moesten eens weten.....