DJOKKE weer eens @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

DJOKKE weer eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 10:35

hallo bokkers,

hier weer eens foto's van djokke.
djokke is 4 jaar, ruin, 1.70m hoog, vader is reyert en opa is oege.
de foto's zijn niet echt spectaculair en een beetje onduidelijk...
djokke rij ik soms wat dieper door en werk dan vandaaruit naar lang en laag met het neusje eruit.
wees een beetje lief voor ons ....maar gezonde kritiek is welkom!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door klomp op 10-08-05 10:39, in het totaal 4 keer bewerkt

annet155

Re: DJOKKE weer eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:36

ziet er mooi uit alleen een beetje ver weg wel je handen bij elkaar houden he

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:36

Uhm.
Naar aanleiding van 1 foto kan je niet egt commentaar geven.
Maar leuk paardje hoor.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:21

Leuke fotos
Ziet er netjes uit

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:36

heel mooi beestje hoor!
idd niet echt bijzondere foto's maar dat maakt me geen **** uit ,ik vind het leuke foto's

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:40

Heel erg mooie fries heb je onder je kont
Probeer allen (lukt mij ook nooit) je tenen niet af te steken. En druk je hak iets meer uit. Verder ziet het er erg netjes uit! Rijden jullie ook wedstrijden?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:16

ik vind het er leuk uitzien hoor, mooie fries vind ik het, en wel 1,70 hoog ?? da's wel aan de grote kant toch voor een fries.. of zeg ik nu iets stoms

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:45

ik zou echt een moord ( ) doen om er voor te zorgen dat mn fries zo zou lopen.
geweldig beest!!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:29

heel erg bedankt voor de leuke en nuttige reacties!!
@crazy-roxy: haha, dank je!!
@ wedny: ja, lastig puntje, ik probeer er steeds op te letten, maar het is zo moeilijk af te leren. nee ik rij nog geen wedstrijden...ik weet ook niet of ik daar nog zin in heb...ach wie weet....
@OrissE_GipsY: dank je!! ja meneer is wel 1.70m hoog...inderdaad best een reusje, hihi!
@ enid: dank je voor je reactie!! tja, ik heb er wel een hoop werk aan maar het resultaat wordt steeds beter...

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:32

wat een leuk paard!
het ziet er netjes uit, alleen idd je handen bij elkaar houden en let op je voeten!
jammer dat de foto's beetje ver weg zijn!

siepje_tamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:24

leuke fries...=) de opa van mijn fries is ook OEGE...=)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:12

Leuke foto's maar zou ook graag foto's zien wanneer je em laag en neus eruit rijdt leuke fries.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 20:18

@ laugraese:ja, jammer dat de foto's niet erg duidelijk zijn. inderdaad mijn voeten...maar ik kan het wel, hihi! mijn handen zet ik expres wat breder en lager. dit in opdracht van mijn instrukteur.
dank je!!
@siepje_tamy: oh wat leuk! en lijkt ie er een beetje op?
@Miss_Blimm: die foto's zal ik dan ook eens maken...komt goed!!
wel even een fotograaf zoeken en een zonnetje!!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 10:53

niemand meer??

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:27

eeejz Joyce!!

Gave foto's weer!! Zet die zn achterbeen wel goed onder als je hem wat dieper rijdt? Ik merk bij Ro altijd dat zodra ik der ff doorvraag ik het contact verlies met het achterbeen (en dan doe ik he nog wel in de wendingen!) Hoe los jij dit op?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:32

ja hoor, over het algemeen zet hij hem dan ook goed eronder...ik moet djok in wendingen een klein aaitje geven met mijn zweep achter mijn kuit als ik sta met lichtrijden, want op dat moment zet hij het binnenachterbeen eronder....verder goed naar je hand toe blijven rijden, met je binnenbeen naar je buitenteugel rijden en halve ophoudingen maken en weer ontspannen..

leuk dat je effe reageert!!!! thanx!!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:40

Leuke foto's hoor. Ben blij djok weer eens te zien op foto. Denk aan je handjes he!! Niet zo laag zetten en op je bovenbenen, maar ja dat had ik je al meegegeven. Het zijn ook maar moment opnames.

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:47

klomp schreef:
ja hoor, over het algemeen zet hij hem dan ook goed eronder...ik moet djok in wendingen een klein aaitje geven met mijn zweep achter mijn kuit als ik sta met lichtrijden, want op dat moment zet hij het binnenachterbeen eronder....verder goed naar je hand toe blijven rijden, met je binnenbeen naar je buitenteugel rijden en halve ophoudingen maken en weer ontspannen..

Wat Ro dus doet in de wendingen is het binnenachterbeen naast de massa zetten ipv eronder. Het hangt natuurlijk heel erg samen met het feit dat ze alweer bijna 2,5 jaar op rust heeft gestaan dus zeer schaars is bespierd. Maar op het momend dat ik der neusje iets ervoor houdt bij de nagevelijkheid in de wendingen kan ik het binnenbeen er pas onder zetten van achtere

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:50

M3isSi3j schreef:
klomp schreef:

Wat Ro dus doet in de wendingen is het binnenachterbeen naast de massa zetten ipv eronder. Het hangt natuurlijk heel erg samen met het feit dat ze alweer bijna 2,5 jaar op rust heeft gestaan dus zeer schaars is bespierd. Maar op het momend dat ik der neusje iets ervoor houdt bij de nagevelijkheid in de wendingen kan ik het binnenbeen er pas onder zetten van achtere

tja misschien net nog effe te weinig kracht?? ik doe heel veel voltes openen en sluiten zodat hij sterker wordt op het binnenachterbeen...maar ja dat kmt echt wel goed met je knappert!!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:53

Wat een super mooie Fries zeg! ahah weetj wat wel grappig is je haar danst leuk mee met de beweging

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:56

Ja ik denk ook dat het een kracht te kort is. Daarbij: links achter is natuurlijk gebroken geweest. Als ik met der op het harde stap hoor je dat links achter net ff iets anders tikt dan rechts achter. Ofwel: dit been rolt ze niet goed af. Dit speeld natuurlijk ook mee!

Ik merk ook heel goed dat ze op het moment der binnen achterbeen er naast zet ze niet meer te buigen is over der rug dus de echte nagevelijkheid is dan ook weg. Ik zet der dan een pasje opzij naar mn buitenteugel toe en dan loopt ze weer super! Zolang dit nog niet op oorde is rij ik der niet te diep weg omdat ik het dan niet meer vaardig ben.

Wat ik veel doe is stap-galop-stap-galop overgangen en heel veel schakelen in stap en draf. Ze begint nu na een paar weken echt al veel sterker te worden, zelfs mn hoefsmid merkt op dat ze er weer goed uit begint te zien!

Toch zal het altijd wel moeilijk blijven met dat been ben ik bang :S

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 12:06

M3isSi3j schreef:
Ja ik denk ook dat het een kracht te kort is. Daarbij: links achter is natuurlijk gebroken geweest. Als ik met der op het harde stap hoor je dat links achter net ff iets anders tikt dan rechts achter. Ofwel: dit been rolt ze niet goed af. Dit speeld natuurlijk ook mee!

Ik merk ook heel goed dat ze op het moment der binnen achterbeen er naast zet ze niet meer te buigen is over der rug dus de echte nagevelijkheid is dan ook weg. Ik zet der dan een pasje opzij naar mn buitenteugel toe en dan loopt ze weer super! Zolang dit nog niet op oorde is rij ik der niet te diep weg omdat ik het dan niet meer vaardig ben.

Wat ik veel doe is stap-galop-stap-galop overgangen en heel veel schakelen in stap en draf. Ze begint nu na een paar weken echt al veel sterker te worden, zelfs mn hoefsmid merkt op dat ze er weer goed uit begint te zien!

Toch zal het altijd wel moeilijk blijven met dat been ben ik bang :S

ja, dat zou een moeilijk punt kunnen blijven, maar door het sterker maken kun je toch een hoop bereiken! en je weet behoorlijk hoe te rijden aan je posts altijd te lezen weet je waar je mee bezig bent....dus jij komt er wel!!

groetjes joyce

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 14:38

TillyFan schreef:
Wat een super mooie Fries zeg! ahah weetj wat wel grappig is je haar danst leuk mee met de beweging

thanx!!!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:52

Je geeft zelf al aan dat je hem soms wat dieper rijdt, zodat hij met het neusje eruit komt.
Het neusje naar voren dan, neem ik aan.
helaas zie ik dit op geen enkele foto gebeuren.
Op de 3e en 4e foto, de enige foto's waar je duielijk iets kan zien.
Loopt het paard zowat met zn kin op de borst, té dus
Erg zonde van het beeld.
Wel erg mooie fries en mooie knieactie!

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:27

Leuke fries hoor haha.
Ga zo door he.
spreek je gauw