Ikzelf ( en nichtje bokker Mellietjuh) had Lowara met baby Arwen-Quenya mee, en flettie van bokt (+ zus Tante Miesje) had Fayette mee voor de graadverhoging.
Eerst natuurlijk lekker netjes maken en elkaars Tinkers Bewonderen:
Haar mooie koppie:
Even laten bewonderen door Miranda Sauter, die de eigenaar is van Arwen's pappie Glen King Hill van de Bonte Parels:
ehm.. zeer goed laten bewonderen dus

en de personal voorbrenger van vandaag.. TIM!!!
het begon al goed met een heerlijk modderig veld, en het feit dat Arwen als eerste mocht bij de merrieveulens.
we gingen algauw naar het voorterrein waar wederom bleek dat Lowara's manen meer bekijks trokken dat het arme paard zelf.
Helaas deed de regen niet veel goeds voor het uiterlijk
De laaste hand leggen op baby. ( nee, ze is niet zo erg overbouwd, maar staat op een helling
)En wat doe je als het keihard regent?
dan ga je met 4 stuks onder de paraplu schuilen!
en nu het echte @ work, niet alleen voor Arwen en Lowara, maar ook voor Tim en mij.
het regende ondertussen keihard en ja hoor.. alleen wij moesten nog lopen voordat ze de boel 30 minuten stil gingen zetten vanwege het weer....
Opstellen:
Stappen ( dat was mijn mooie gewassen en gepoetste stel..)
Draven, en Arwen in de galop:
Zeer snel veulen

Tim ziet het niet meer zitten:
En Fayette voor de graadverhoging:
uiteindelijk kreeg Arwen met 128 punten een hoge 2de premie. toch een heel klein beetje een teleurstelling, want ze had het in zich om een 1e te krijgen. de jury was zeer te spreken over haar uiterlijk.
maar ja, regen, gladde ondergrond en 1.5 uur trailer hebben er een klein beetje voor gezorgd dat het allemaal iets minder is geworden.
maar al met al ben ik supertrots op mijn grote Tinkerbaby, al was ze laatste geworden!

maar goed, daar gaat 't niet om
.