Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
romandour schreef:Wat vinden jullie hier van.
Mijn paard loopt sinds vorig jaar september M2 dressuur alleen het wil niet. Mijn grootste probleem is dat hij kantelt en dit zit nu ook bij hem tussen z'n oren. zo gauw ik schouderbinnenwaarts inzet denkt hij oh kop scheef. Ik krijg wel wekelijks priveles en rij iedere dag heb zelf ook al eerder met twee paarden Z dressuur gereden maar dit probleem krijg ik niet opgelost. Nu wil ik het paard voor twee maand in training zetten bij een dressuurruiter. en daarna met begeleiding kijken of het mij ook lukt.
(mag ik mee haha) !
Libera schreef:Ga weer terug naar de basis. Begin weer met een pasje wijken, vraag eens stelling op een rechte lijn, doet ie het dan ook? Probeer eens een pasje schoudervoor. Rijd eens een schouderbinnenwaarts zonder stelling, en alleen op je been dus hand gewooon voorhouden, gaat dat wel? Gewoon een beetje wat verschillende houdingen proberen en zien waar het probleem op duikt. Het paard gewoon wegstren vind ik gen optie, je moet aan jezelf werken, niet aan het paard, dus zelf meegaan dan. Heel verstandig om hulp in te schakelen trouwens! Succes