Nog even wat info voor jullie aan de foto's beginnen. Het is sinds 2 jaar mijn bijrijpaardje. Ze staat in amsterdam, in de tuin ligt wel een bak, maar dat is meer een grote volte. Op de foto's rij ik in het Vondelpark. Ze is een paso fino, niet echt een dressuurras dus. We stappen voornamelijk, en doen af en toe een drafje. De draf is van natuure geen ruime gang, ze gaat zo nu en dan ook wel over in telgang of tölt, maar dat probeer ik tijdens het dressuren te vermijden.
Genoeg gelult, hier zijn de foto's. Opbouwend commentaar is zeer welkom, maar hou rekening met het bovenstaande

Even beenbescherming omdoen
Voor het huis. Samen met Onne op Camilla, de 7 jarige paso fino die ook mee ging dressuren
Met publiek
Even afgeleid, maar wel een net plaatje
Miscommunicatie.. *Trots* Ze kan ruim lopen voor een fino

Kom er maar een beetje onderuit
Maar een kleintje kan je er niet op zetten
Onne op Camilla
Toen gingen we pony-ruil doen
Onne klimt op Vic, maar dat lukt niet echt
Helaas geen foto's van (alleen filmpjes), ging niet super goed, maar voor de eerste keer helemaal TOP!
Ik op Camilla, helaas een beetje van veraf.
Onne vond Vic toch een beetje moeilijk dus wisselden we weer van pony
Hier ging het weer even een beetje niet zoals ik wilde, maar wel mooi knieactie
Artistieke fotograaf
Ze heeft altijd wel de neiging te hangen en op de voorhand te lopen maar bij hals strekken legt ze soms d'r hele gewicht in mijn hand. Gelukkig brengt ze wel goed d'r achterbeen onder de massa. *kijk m'n mond*
Na het rijden natuurlijk knuffelen!

Dat waren ze. Ze zijn niet helemaal op de goede volgorde maar dat maakt niet zo veel uit. Ik heb ook nog heel wat filmpjes, maar zodra ik erachter ben hoe ik die kan laten zien maak ik wel een nieuw topic

[edit] typfoutjes
[edit] nog meer
Maar bij hara is het niet altijd goed te zien omdat ze zo'n vlakke draf heeft. (Lichtrijden is dan ook niet mogelijk