En dan niet te zuinig, ik ben er met mn zwaargewicht opgestapt vandaag, ga er geen kleintjes op zetten, komop nou

Geintje natuurlijk, maar het kriebelde me vandaag gewoon even, dus ben ik voor het eerst en waarschijnlijk voor het laatst op Bas gestapt, onder het motto:
"Have fun in de sun, met een kleine knol onder je hol "

Lekker stappen ( ja ik studeer voor Chinees, is weer eens wat anders
)Heeft iemand een gulden voor me ? Hij is leeg!
Goed voorbeeld van mijn bovenstaande motto ( het Chinees uiterlijk gaat me goed af of niet dan, heb bijna exames hoor
)Ik met mijn wilde mustang! ( in my dreams
)Nog even een rondje stappen en dan hebben we weer genoeg gespeeld, word tijd dat er echt kleine penny's opkomen i.p.v ik als opperpenny

Commentaar dat ik te groot ben lijkt mij lichtelijk overbodig, hoop dat een ieder inziet dat dit een 1malige fun-actie was.
Ben wel trots op Bas hoor, hij pikt het allemaal maar even, die muts die altijd naast je staat klimt ineens op je en vind dat je lopen moet, met haar op je rug!
Hij heeft het super gedaan, ga nu kleine kindertjes zoeken, iemand een zusje of broertje in de aanbieding ?
Voor zusjes heb ik een schattig zadeltje met paars dekje, of beige met paars streepje, of lamsvelletje, voor broertjes heb ik een heus cowboyzadel! Pistool niet bijgeleverd

Dat topic heb ik niet gezien