nou ja het ziet er mssn niet zo geweldig uit ma ja
nou ja er is ook een meertje in de buurt en daar gaan we wel eens heen dus ff weer wat fotos natuurlijk
ze von het water heel erg eng ma ze ging wel!!!
dat is mijn stoere haf
en nou ja ik spring afentoe ook wel met haar dus vandaar de springfotos dit was onze eerste les van louisa met springe dus best
trots op me horsie ik kan het zelf totaal nie hoor ma ja des temeer je het doet des tebeter het je lukt vandaar ook me les
nou ja dit is ons meesterwerk dit had ik toen eigenlijk nooit voor mogelijk gehouden dat we dat toen zouden durven maar lob sleepte me er door heen dus nou ja hier het resultaat
en nou ja ze is ook heeeeel goed in losspringen dus nou ja maar weer fotoshiihi
en nou ja ik heb natuurlijk ook nog gewone rij fotos alleen dan wel van me les ik heb nu les van angelique dit is ong me 2 of 3 les!!!
nou ja dat was het wel zon beetje nou ja lob is nu net ong 5 jaar en nou ja ze is nu mssn 2 jaar onder het zadel en ik moet zeggen dat het voor die leeftijd en mijn ervaring wat totaal niet veel is best goed gaat.
dus kom maar met commentaar ik weet dat ze amper aan de teugel loopt maar ze heb op het moment een schud probleem en nou ja dat zie je op sommige fotos ook ma dat gaat steeds beter en als ik dat eenmaal overwonne heb gaat het vaak wel goe ma ze blijft het altijd wel probere dus nou ja komtu maar!!!
ik heb ook nog met een vriendin een kur opmuziek gereden ik zal nog wat fotos plaatsen de volgende keer!!!
nou doeggggg lob en daan