(en ook nog van de eigenaar)Mijn erfstuk is een pony
en wel MARCUS!!!Ik ben zo blij!!!
vandaag dus met de eigenaar gepraat toen ik aan het rijden was. Komt ie opeen aan met dat ik hem als hij met vakantie is helemaal mocht verzorgen en zei mijn vriendin zo, ja je hebt een eigen pony. Dus Mans zo ja je MOET hem overnemen als ik uhmmmm R.I.P ga. En ik zo ja maar nu is hij ook van mij? Knikt ie ook nog gewoon ja. En ik voor de grap nog van alles uitbraken en toen heel serieus gevraagt en ja hoor hij is van mij

En heb nieuwe peesbeschermers en kogelbeschermers omdat hij wel vaker met de benen tegen elkaar schuurt en voot het springen, dus die ook maar omgedaan

nouja hier de foto's van het rijden. Helaas nog geen ander bit maar mijn vriendin(Chantal) heeft vandaag ook een nieuw paard gekregen en heeft een happy mouth bit die het paardje te klein heeft en dat paard van haar heeft een kleiner mondje dus wou ik kijken of het Marcus past. Wat denken jullie? is een happy mouth bit(bustrensje enkelgebroken) iets voor hem, ik dacht zo, dan zal hij zich wel meer op het bit concentreren. En als het bit dan past dan wou ik het misschien wel overkopen.

(nou, daar zullen we maar niks over zeggen
)
Marcus: nee hoor ik zie niks, loop lekker door
En mijn topper kan ook steigeren op commando *HOP*
:
Na het rijden:

Zo dat was het weer. Ok wat vinden jullie van het idee van een happy mouth bit? en het zadel is al ietsjes opgehoogd met een dekentje maar nog niet hoog genoeg dus daar komt nog wat bij. Wel kom ik al makkelijker bij de kniestukken. En hoe vinden jullie de peesjes staan?

Groetjes Ching-Yi en knufjes van Marcus
Foto's met dank aan Patty(pattypaard op bokt
) 
, beejte onscherp nu maar ach...