Moony is een minishet van 6 jaartjes oud en 83 cm hoog

ben er wel meteen achter gekomen dat het vrij lastig is om fotos te maken terwijl je je longeerlijn in je handen hebt en een zweep, en een drukke pony
maar ze zijn toch nog vrij goed gelukt!ik heb Moony pas vanaf begin mei, en longeer dr een paar keer per week, alleen is ze nog wat gevoelig in dr mond, probeert hem ook vaak open te trekken vandaar dat de bijzets zo losjes hangen, k laat dr eerst maar rustig aan wat wennen

verder zie je dat ze nog vrij dik in dr vacht zit.. het begint nu pas behoorlijk los te laten maar kon dr niet gaan "ontharen" doordat de wind alles dan de stallen in blaasde, is niet de bedoeling dat de paarden zometeen haren tussen hun eten hebben

eerst even laten zien hoe apart mijn pony is
zo staat ze altijd te genieten van het poetsen.. (let niet op de krulletjes, ze had een hengstenvlecht ingehad..)en dan beginnen met longeren
wat een knie actie
toen met de bijzetjes.. heel losjes, om dr te laten wennen

heel jammer dat ze er niet helemaal opstaat.. geloof dat ze hier schrok van iets..
toen even nog los gelongeerd, dat vond ze wel prachtig
even gek doen
dat was het
sorry voor de hoeveelheid maar kon niet zo goed kiezen... het zand is vrij zwaar vandaar dat ik dr niet langer longeer als 20 minuten.. en dr regelmatig laat stappen, ze is nog niet zoveel gewend 
hoef geen commentaar over de bijzets dat ze zo geen nut hebben, dat weet ik zelf ook wel maar ik ga ze niet in een keer strak zetten terwijl ze de eerste keer al in paniek raakte toen ze nog losser hingen

en niks over dr buikje, daar is ze shet voor
)
maar zijn de peesjes niet wat te groot ? kan het ook mis hebben maar het lijkt wel .. maar nog veel plesier met je shetje
whaha.. mahja