PAVO-cup 4 jarige afgelopen zaterdag te veghel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

PAVO-cup 4 jarige afgelopen zaterdag te veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:33

haaj

speciaal voor een bokker (ben de naam kwijt) heb ik de onderstaande foto´s gemaakt. ze zijn echt bagger, dat weet ik. dat komt ook ondermeer omdat het iets uitliep en ik optijd weer terug moes zijn bij de keuringen. ik moes daar namelijk helpen.

als mensen die bij de pavo meegereden hebben dit lezen, dan weet ik bijna zeker dat hun mij gezien hebben. ik hem de protocollen uitgerijkt

als ik eerlijk moet zijn, had dit paard beter gekund. hij(of zij ) had nu 59,5 pnt. het paard kantelde zijn hoofd en de amazone had hem niet echt onder controle. jammer.

Afbeelding
dit was zowat het einde

Afbeelding

Afbeelding
dit is geen wijken oid. maar het paard schrok en liep daardoor schuin weg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat waren de foto´s tot nu toe.

er komen ook nog foto´s van de prijsuitrijking van de 5 jarige hier op bokt maar die moeten nog verkleind worden.

Rinskee

Re: PAVO-cup 4 jarige afgelopen zaterdag te veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:41

leuke foto´s
vind dat eerste paardje er toch wel heel leuk uitzien !
echt mooi koppie.. !

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:43

Volgens mij zijn/is het dezelfde !?!?!?

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 17:00

Mijn god meid doe je haar in een knot, geen gezicht........

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 17:53

Nou vind het er nogal stuntelig uitzien idd die 1e foto. Paard heeft best een leuke draf maar het ziet er niet fijn uit van voren. Wel leuk paard hoor

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:54

Eusebio schreef:

Was ook het eerste wat ik dacht

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 23:51

als ik haar was zou ik eerst mijn paard in controle leren houden, en dan wedstrijd starten

verder wel een mooi paardje

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 23:56

Tr3z3l_l0v3r schreef:
als ik haar was zou ik eerst mijn paard in controle leren houden, en dan wedstrijd starten

tja volgens mij ga je er ook maar van uit wat er bij gezet word en niet wat je ziet, zou je het ook gezien hebben als het er niet bij zou hebben gestaan dat het paard zijn hoofd kanteld je ziet het namelijk maar op 2 of 3 foto's ik vind het er niet zo heel slecht uitzien hoor

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 23:56

Tr3z3l_l0v3r schreef:

tja volgens mij ga je er ook maar van uit wat er bij gezet word en niet wat je ziet, zou je het ook gezien hebben als het er niet bij zou hebben gestaan dat het paard zijn hoofd kanteld je ziet het namelijk maar op 2 of 3 foto's ik vind het er niet zo heel slecht uitzien hoor

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 00:39

Ik was ook in Veghel met mijn 5 jarige.. Ik vind het op de foto's niet echt geheel ontspannen uitzien. Maar meeste paardend liepen wel een beetje gespannen. Hij loopt wel een beetje diep. Ze willen toch op de pavo een opgerichte aanleuning zonder al teveel druk zien. Beetje open hoofdhals-houding, maar opgericht. Achja, ik moet mn mond houden. Mijn paard liep ook niet zoals het moest. Zwaar in de hand. Enne, de hoefslag was bagger he? Wel leuk paard!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 03:07

op die 2de foto doet hij wel iets heel erg vreemd met dat voorbeen tziet er apart uit in elk geval
ik vind het totaal plaatje een beetje vreemd...Er klopt iets niet aan...weet alleen nog niet helemaal wat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 13:00

pharagirlke schreef:
op die 2de foto doet hij wel iets heel erg vreemd met dat voorbeen tziet er apart uit in elk geval
ik vind het totaal plaatje een beetje vreemd...Er klopt iets niet aan...weet alleen nog niet helemaal wat!

dat voorbeen, dat is een stukje van het strek moment. ik heb ergens nog een paar van die strekmomenten van andere paarden. ik zou zo even niet weten waar die ergens op mij pc zitten, maar als ik ze gevonden heb zal ik ze zeker even plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 15:24

Dit is toch een en de zelfde? Weet je toevallig wie het is en welke plaats geeindigd?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:41

russel schreef:
Dit is toch een en de zelfde? Weet je toevallig wie het is en welke plaats geeindigd?

Op de kwpn site kun je de uitslagen zien.

Aangezien mijn pc een virus had en helemaal leeg is gehaald mis ik Excel en kan ik de uitslagen niet bekijken.

Hier de link:
http://www.kwpn.nl/cms/index.jsp?menuId=556
Als je bij de uitslagen van Veghel kijkt zul je waarschijnlijk vanzelf een paard tegenkomen met 59.5 punten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 19:08

heb geen excel

xUbenterx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 17:27

Bettine schreef:
Eusebio schreef:

Was ook het eerste wat ik dacht

Tja, heb je wel es, da je stiek knapt!!

xUbenterx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 17:31

Tr3z3l_l0v3r schreef:

Tja, zomaar tussen 2 hengsten starten is ook niet normaal. hij heeft binnen 9wedstrijden 7 winstpunten behaald, en ik heb hem genoeg onder controle. Ben blij dat ik jullie nie heb zien rije!ik vind da ik m voldoende onder controle heb, en da vinden er wel trouwens meer, die er iig verstand van hebben!!

xUbenterx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 17:46

Angeliek schreef:
Ik was ook in Veghel met mijn 5 jarige.. Ik vind het op de foto's niet echt geheel ontspannen uitzien. Maar meeste paardend liepen wel een beetje gespannen. Hij loopt wel een beetje diep. Ze willen toch op de pavo een opgerichte aanleuning zonder al teveel druk zien. Beetje open hoofdhals-houding, maar opgericht. Achja, ik moet mn mond houden. Mijn paard liep ook niet zoals het moest. Zwaar in de hand. Enne, de hoefslag was bagger he? Wel leuk paard!

hoefslag was echt een ramp! maja, heb ik nu nix aan. 't paard was ook erg aan het spelen, trekken, en hard renne, maar ja, eenmaal gebeurd. Volgend jaar weer een poging voor mij!

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 21:41

leuke foto's..
kga 5 augustus ook naar pavo met udinde:)
word vast leuk..!

xUbenterx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:31

0OMeryltjuOo schreef:
leuke foto's..
kga 5 augustus ook naar pavo met udinde:)
word vast leuk..!

succes!!!enne laat je nie opnaaie door wat de rest hier allemaal zegt, daar geef ik ook vrij weinig om, het gaat er toch om wat jij er van vond, en hoeveel je paard er van heeft geleerd!!!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:32

Goed verzorgd diertje! Glans mooi
Leuke fotos ook hoor!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:36

Je hoeft niet zo opgefokt te reageren hoor. Het is niks persoonlijks, het zijn gewoon momentopnames en men zegt wat men vind

_horsy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 21:18

Tr3z3l_l0v3r schreef:

Hier ben ik het toch echt maar deels mee eens. Natuurlijk is het handig.. maar je moet je paardje toch een laten wennen aan de wedstrijden?

Verder heeft elk paard weleens een dag dat tie alleen maar schrikt ed...

Ik vind het er helemaal niet verkeerd uitzien hoor! Lekker doorkachelen zo!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 01:30

xUbenterx schreef:
hij heeft binnen 9wedstrijden 7 winstpunten behaald, en ik heb hem genoeg onder controle.

Daar gaat het niet om. Winstpunten behaal je doormiddel van een goede proef neer te zetten, en zeker in een B en L proef hoef je geen oprichting te laten zien. De Pavo Cup is ervoor om aan te tonen hoeveel talent je paard heeft, talent voor zelfhouding en beweging. Dan doet het er niet toe hoeveel winstpunten je hebt behaald en in welke klasse je rijdt. Als je je paard maar voor kan stellen, op een opene eerlijke en makkelijk uitziende manier.
Zo te zien heeft je paard niet veel zelfhouding, want op de foto's te zien zit je er een beetje aan te houden, en ziet het er niet gemakkelijk uit.

Het ziet er wat gespannen uit, en jij zit ook gespannen.
Paard loopt duidelijk op de kop en dus op de voorhand. zo kun je een paard niet optimaal voorstellen aan de jury. het is niet dat je hem niet onder controle hebt, want zo ziet het er niet uit.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 08:05

Ahhhh is dit Ubenter? Volgens mij Osmium x Belisar? Als ik het goed onthouden heb.
Heb je m gekocht in Vinkel bij stal Kaathoven?

Zoja dan vind ik dit echt SUPER! Ik heb wat traantjes gelaten toen 'ie weg was.