T was echt een hele leuke dag!
Je moest dus een pas de deux rijden die je zelf verzonnen had, verkleed en op muziek. Mijn maatje en ik deden Oosters.
Dit zijn al mijn redenen waarom het er niet heel erg netjes uitzag (daar bedoel ik me houding van mij en me paard mee):
*Ik had hoesjes om teugels gedaan die weggleden dus mijn handen gaan steeds hoger.
*Mijn hoofddoek zat ik de weg tijdens t rijden.
*Mijn schoenen waren 2 maten te groot, maar dat was het enigste in die kleur en ze hadden mijn maat net meer, daarom steken die tenen overal heen.
*Mijn paard scheet voor de jury die waren dus verkleed met glitterpruiken en dat was heel gevaarlijk.
*En we reden zonder neus of sperriem vandaar dat je ook wat openmondjes ziet helaas (ze namen het er geloof ik van).
*mijn broek was van gladde stof dus ik gleed alle kanten op.
Alles wat je ziet hebben we zelf of met behulp van oma's en moeders gebreid, geborduurd, genaaid, geknipt enz enz

Zijn kontspieren
Hij ging dus bijna niet langs de jury, terwijl ik telkens aan de buitenkant erlangs moest dus een paar keer bijna bovenop de Haflinger gezeten. Mijn handen zijn hier zo hoog omdat me teugelshoesjes weggleden.Me maatje was een andere Danielle met de mooie Haflinger merrie Lobke. De merrie is 4 of net 5. En was dit alles niet gewend en was heel bang voor de belletjes op haar borstuig, maar die knappe merrie flikte het wel ff
En we waren 2 keer 1e geworden. Voor de proef (dus combi, muziek en verzonnen en gereden proef) en voor mooiste combinatie.
Dus 2 bekers
We deden hierna een grappige behendigheidsparcours. En s'avonds een buffet en feest. T was echt super gezellig!!!!!!!!!!
bedankt voor het kijken!
Groetjes Danielle
Edit: Karlos moets een arabische volbloed hengst voorstellen en die manen zijn niet echt die heb ik ingevlochten.
Dit is hij normaal:
een kort koppie dus

maar dat is best wel een mooie foto geworden vind ik
!