. Ik was natuurlijk super zenuwachtig. ben een echte stresskip
. Toen we er aankwamen was ik al helemaal stressy en dacht al: 'Oh nee, ik wil niet starten, ik heb er helemaal geen zin in...' Olga 'hinnik hinnik'.
Maar het inrijden ging bijzonder goed. Af en toe kreeg ik weer een 'bang' moment, maar het inrijden ging verder super. Olga was echt super braaf tussen al die andere paarden en ik voelde me al meer op m'n gemakt.
De ring lag naast een maïsveld en toen we er naartoe reden zag ik al van ver dat Olga het niet op de maïs had. Naast de ring stond dan ook nog ene auto, dus alles was eng en ik kreeg Olga dus niet altijd even goed de hoek in. Ook één keer fout in de galop aan gesprongen (de rechtergalop, en die gaat thuis juist goed en linker niet), maar de andere galop was netjes
(voor mijn gevoel
). Wsl zag het er voor de meeste niet zo super uit, maar voor mij voelde het sommige momenten echt geweldig goed
.Ik vond het dus echt super gaan. Mijn doel is bereikt:
Ik ben NIET afgestapt en heb m'n proef gereden en ik ben ook NIET allerlaatste geworden
. Ik ben ook niet buiten de ring geweest en heb niet over letterbordjes gesprongen
.We waren voorlaatst met 131 punten en ik ben er echt tevreden over
. Ik had alles veel erger verwacht.Dus het ijs is gebroken: op naar de volgende wedstrijd!

Hier de foto's van het inrijden. De proef zelf is gefilmd, maar die staat nog niet op de pc, dus die volgt straks
.Vol van spanning
, maar Olga staat er zo stoer op
.
Op het terrein. Nog een beetje gespannen maar verder wel oké.

Ff stoppen en goede moed ingesproken krijgen
.
Ff drinken, het was ook zo warm!

Grappige foto
.
Na de proef, helemaal opgelucht
.
Ik was echt helemaal blij
.
Trots op mezelf, omdat ik het eidnelijk gedurfd heb en trots op Olga, omdat het zo 'n super geweldig stoer paard is.

Dat waren de foto's. Het filmpje volgt wsl nog
.Als laatste nog even een foto van vorig jaar begin augustus, toen ik weer begon te rijden met Olga (nadat ik gevallen was en drie maanden niet kon rijden). Toen was ik zo bang, ik durfde niets meer, op geen enkel paard
. Als ik zie waar we nu staan, dan ben ik echt trots
.
.
jullie zijn een goed team ! Hop naar de volgende wedstrijd en veel succes nog

.