zo dat was het, en oja niet te vergeten deze mevrouw wordt over een paar maandjes 30
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. lailapri schreef:ja het hek staat idd verekeerd, hij hoord tussen 2 staanders te hangen/staan en als je hem dan raakt valt hij.
?
en 30 zie je er absoluut niet vanaf!
justmie schreef:dat hek springen wij in de les ook zo vaak, niks mis mee! hij valt er makkelijk vanaf enzo, en als het niet goed was, sprongen wij het niet hoor! ik vind het er leuk uitzien, en je houding vind ik niet eens slecht hoor! ik kan helemaal niet zonder zadel springen dus...en 30 zie je er absoluut niet vanaf!
Citaat:ja het hek staat idd verekeerd, hij hoord tussen 2 staanders te hangen/staan en als je hem dan raakt valt hij.
en aan de oren van de pony te zien vind hij het ook niet echt fijn!!
PartTwo schreef:sorry maar asl je zonder zadel en laarzen gaat springen kan je denk ik niet echt spreken van angst..., en het lijkt me ook niet echt fijn om op een 30 jarige pony zonder zadel te gaan springen. zoiezo niet zonder zadel springen maar oke... sommige mensenen aan de oren van de pony te zien vind hij het ook niet echt fijn!!