ik heb al eerder een topic gehad over mijn paardje Judith, maar ik heb nu veel nieuwe foto's duss..
Judith is een merrie van net 7 jaar en ze springt erg graag, ik ook dus dat komt goed uit..
Hier een paar foto's van mijn lieveling!!
Deze foto is dus leuk bewerkt in paint
De naam van mijn paardje erop en de datum.. Ik heb nog meer bewerkte foto's maar de andere zet ik er zonder die dingen op..De oxer stond op 90 cm hier..
Tja.. Niet zo mooi weer.. en geen foto's van de hogere sprongen
ooeh!! *helemaal fan van deze foto* Ik vind deze echt super!!
you 2?
Deze foto is ook op 11-07-2005 gemaakt..
De muur staat hier op 85 cmWe dachten eventjes lekker creatief te zijn dus hebben we een 'sloot' gebouwd.. Hij staat hier ong. op 2,5 meter.
Waah! deze stond echt vet breed.. Maarja, zolang judith het kan doe ik het ook wel
Dit is afzet moment en dan het zweefmoment:Het is niet in dezelfde keer genomen dat ik sprong.. Ik heb ook nog een zweefmoment dat ik er wat minder plat op lag.. Maar deze vond ik mooier..

Judith in haar stalletje met haar deken op (in de winter dus}
Dit is mn vorige pony, Nico, ik vind dat die ook een ere plekje verdiend:D Hij is nu in de 30 en draagd nog elke week een paar kinderen op zn ruggetje, supper vrolijk.. en mn zusje ook 1x in de week..
Dit waren de foto's voor deze x.. Misschien komen er nog meer.. Maar dat zien we dan wel weer..
Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden..
Liefs Beukiej..

leuk paardje ook en of je aan wedstrijden deed vroeg ik me idd ook al af

Agja ,, je durft het of niet!