Gelijk een aantal fotootjes gekiekt van hun!
Knightloekie op mijn ninke:

En nog ene:

Knightloekie met haar eigen loekie:

Commentaar/verslag zal ze zelf wel geven!
Leuk je ontmoet te hebben knightloekie!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik heb eindelijk eens op een fries gezeten.. en super fries
Maar de foto's zijn wel erg mooi geworden.. ik zelf vind de gallop foto mooi
Citaat:maar zie op sommige foto`s dat je beetje het bit teveel door ze mond trekt
Stascha_kim schreef:Leuk paard maar zie op sommige foto`s dat je beetje het bit teveel door ze mond trekt verder heel erg leuk:o
jep we waren zo live..als het maar live kon zijn..

knightloekie schreef:zat jij in ring 5 dan ??
Quintjuh schreef:knightloekie schreef:zat jij in ring 5 dan ??
nee ring 6 de rind er langs...![]()
Alice
dus hier zie niet dat bit een stuk uit zijn mond..? of hij heeft veelste groot bit of ze heeft er veel druk op of ze trek hem door zijn mond 1 van de 3 Stascha_kim schreef:dus hier zie niet dat bit een stuk uit zijn mond..? of hij heeft veelste groot bit of ze heeft er veel druk op of ze trek hem door zijn mond 1 van de 3
Nextdomino schreef:Leuk eens wedstrijdfoto's van je te zien!
Jammer dat het niet zo goed ging, volgende keer beter!
knightloekie schreef:zat jij in ring 5 dan ??
.
!
.

Stascha_kim schreef:dus hier zie niet dat bit een stuk uit zijn mond..? of hij heeft veelste groot bit of ze heeft er veel druk op of ze trek hem door zijn mond 1 van de 3

ruitje schreef:Er word toch verteld dat het paard heet is, een ophouding zou dan best kunnen.
Wat een gezeur weer, ik vind het er echt super uit zien! Erg ontspannen en het plaatje klopt gewoon helemaal! De galop foto en de foto van de zijkant in draf vind ik echt geweldig!
Wat voor ras is jouw paard? Ik vind hem precies mooi qua bouw en kleur.
Alsof het nog niet duidelijk was, jouw paard heeft er een nieuwe fan bij
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin wat moeite had met zijn bouw.. Ik vond hem veel te lang. (hij past dan ook niet fatsoendelijk in een trailer
) Maar ik vind het nu eigenlijk helemaal niet meer

knightloekie schreef:knightloekie schreef:zat jij in ring 5 dan ??
nee ring 6 de rind er langs...![]()
Alice
ah we zaten zelfs in dezelfde ring.. welk start nr was je ??