Maar goed, de wedstrijd. Ninke was super aan et been, heel wakker en voorwaarts. Bleek overigens dat er 1 anti-fries jury-lid bij H zat. Hij blijkt gezegd te hebben dat hij geen friezenwedstrijd wil jureren, omdat hij friezen geen rijpaarden vind, maar dit even terzijde.
De proef ging heel goed.. in de zijgangen valt ie nog wat terug in tempo, maar tussen de zijgangen door, draaft ie mooi ruim. Galop is super bij ninke, daarin is ie zeker 85% in vooruit gegaan. In de middengalop gleed hij een keer wat weg met de achterhand, maar hij herstelde snel. Resultaat.. jury bij C 180 en jury bij H 175!!!!!!!!! Ik dus dik tevreden. Moet ff wel stellen dat er bij andere combinaties zeker 20 punten verschil hadden tussen beide juryleden. Ook hadden ze heel streng gejureerd. Degene wat laatste was geworden had bij het betreffende jurylid 115!!!!!!
Ninke en ik waren 11e geworden in een groep van 30. Er waren 7 prijzen!!
Maar genoeg verteld...... hier een aantal foto's wat mijn pa 'noodgedwongen' moest maken van mij.. haha!
Even aanmelden:

Even 'passage' .. haha.. rond de ring met wakkere ninke:

Hoezo ninke kan niet strekken?? :lol: :lol:

Halthouden en groeten:

Van hand veranderen in middendraf.. wazige foto, heb em iets scherper gemaakt om een beetje indruk te krijgen:

Volgens mij zijn we hier bezig aan een halve volte halve baan:

Travers:

Galopje:

En klaar en tevreden 8) :
,
Jij hebt idd nog erg veel geluk gehad met de temp. pff ik smolt echt weg vanmiddag