Gisteren (zaterdag 9 juli 2005
) Heb ik een A-ponytje gereden! Goofy (C-ponytje wat ik met behulp van Vanessa ingereden gehad heb) is weg en dit was een nieuwe opdracht.Deze A-pony is 5 jaar, en het zoontje van 3,5 jaar zit er wel eens op. Nu is de pony van de markt gekocht en kan eigenlijk niks. En het probleem was, dat als de jongen in draf ging, hij vreselijk hobbelde omdat hij niet kon lichtrijden, en dat de pony dan gewoon wegschoot elke keer!
Moesten wij kijken of daar wat aan te doen was. Maar de pony had 1 keer in het koetsje gelopen, en het jongetje zit er altijd zo op dus echt zelf rijden was nooit gebeurd. Dus ik deed dat wel maar eerst zo aan de longe want ik had geen flauw idee hoe ze zou reageren!
Ohja, kritiek en commentaar mag! Maar liefst opbouwend! Ik weet dat mijn houding niet denderend is, maar ik zeg je, dat is moeilijk in een weide wat helemaal niet gelijk is en een zadel dat in de nek hangt! Geen commentaar op het zadel, het paste niet, en ik kon daar ook niks aan doen! De mensen wouden het misschien kopen, maar aan gezien het niet paste dus niet
Anders lag er een Westernzadeltje op zodat het jongetje meer steun had!Ik denk dat ik nu wel alles gezegd heb
Genoeg getypt
Hier de foto's:

Ik ga hier een tikje met de zweep, maar absoluut geen mep voor de mensen die denken dat ik zo een dierenbeul ofzo zou zijn

Hier heb ik mijn handen raar! Denk dat ik net aan het wegsturen was ofzo. Ja ik mocht niet gewoon sturen want dat kende ze niet echt
Echt mijn hand naar rechts of naar links brengen bv.!
Hier mocht ze even rusten want in het totaal had ze een slechte conditie! Kwartiertje stappen en draven en die was behoorlijk moe! Maar na 5 a 10 minuutjes rusten hebben we nog even kunnen rijden
Vooral stappen dan.
Hier was het los wat stappen ... Hier zie je weeral hoe slecht het zadel wel niet ligt!

Hier lekker stappen met los teugeltje

Communicatie foutje
Zij wou absoluut zeker weten naar haar veulentje in de stal die je op de achtergrond ziet! En ik wou de andere kant op 

Lekker uitstappen...

Ze had op het einde vooral veel last van dapsen en tsja dat was dus de hele tijd trekken zo een beetje ... Maar ook nu nog aan het uitstappen

Sorry voor de vele tekst enzo
Het is de bedoeling dat ik haar van na mijn vakantie 2 keer in de maand ga rijden 
Grtz, Jennifer
PS: Tnx Jess voor de foto's te trekken en Nessa voor de goeie hulp natuurlijk
Maar wij konden er niks ana doen he! Nessa (en de rest ) en ik