Thanx allemaal voor de reacties! 
xx_Irisje schreef:wat gaaf

ziet dr echt gewoon goed uit

wat voor opeliding doe je ?
Ik zit op het Van Hall Instituut te Leeuwarden waar ik de opleiding Diermanagement doe. Binnen die opleiding doe ik het profiel Paard & Management, vandaar mijn paardgerichte stage. Die stage was overigens een managementstage waarbij ik veel op kantoor zat. Zoals ik al zei, de laatste week was mijn paardje mee en mocht ik een lesje meespringen.
MeiaLuna schreef:je houding is echt wel goed vind ik, maar ik ga wel eventjes betwisten dat die eerste hindernis zo hoog is...ik heb genoeg parcours gezien en gezet om te weten dat dit hindernisje 1m-1m05 is... maar dit is niet belangrijk,leuk paardje heb je trouwens!
En @ Djuukiej – jullie hebben gelijk, ik heb ook nog eens goed gekeken en deze staat inderdaad lang niet op 1.10-1.20m. Het is nl. al een tijdje geleden dat deze foto’s zijn gemaakt en ik kon me nog herinneren dat we op een gegeven moment die hoogte sprongen. Ik dacht dat de fotograaf daar ook foto’s van had genomen maar kennelijk heb ik daar geen exemplaar van. Wel dus eentje van een lagere hindernis.
broerie schreef:Mooi paardje heeft een super techniek
Is je tok een gpa of een irh?
Mijn cap is een IRH. Die vond ik nog betaalbaar. 
@ Hesterv – Ik ben woensdag op de laatste hindernis uitgebeld
Alweer, vorige week vrijdag ook, toen ik BB HC startte in Franeker. 
Aanvulling op Pinacolada's reactie.
Ik start inderdaad L2-dressuur en ze loopt B-springen. Paard kan super springen, daar helemaal niks over te zeggen maar zodra ik met haar een parcours op een wedstrijd in rij dan is het mis. Dan doe ik alles verkeerd wat er maar verkeerd kan zijn en dan stopt het paard. Heel stom. Thuis en op les spring ik soms wel L/M-niveau maar voor een simpel B-parcoursje sta ik duizend angsten uit.
Daarom heb ik haar een hele tijd niet gestart in het springen, ik wilde eerst maar eens wat beter alles onder controle hebben en dan maar weer eens zien.
Overigens heb ik vanavond in Koudum weer sinds anderhalf jaar een rondje nul gesprongen dus ik ben helemaal blij!!! Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet zo regelmatig springen start....