! Mel kan geweldig timen! Want dit zijn álle foto's die ze heeft gemaakt en zoals je kan zien zijn er maar weinig met slechte timing. 
A.u.b. geen commentaar op mijn voeten, ik vind het echt onmogelijk om met mijn knieën voor de kniewrongen te springen en daarom duw ik ze zo naar achteren, ik wéét dat ik het doe, het lúkt me niet om het 'goed' te doen, dus leer er alsjeblieft mee leven.
Ik zit de knol iig niet ermee in de weg, gelukkig. 

Woei! Blije knol.
(meestal heeft ie z'n oren half naar achteren omdat ie op mij let)

Hij kwam elke keer nogal mislukt uit op deze sprong (drie-sprong, en die staan vreemd genoeg bijna nooit op drukke-ijslander afstand van elkaar.
)
Hier kwam ie wel bijna elke keer goed uit.
(daarvoor staat er nog eentje, aan de andere kant v/d bak, maar die - vrij lange - afstand tussen de hindernissen is dus wel weer goed.
)

Tjeez, gekke knol! Het voelde alsof hij enorm vroeg afzette, maar hier ziet het er meer uit alsof ie gewoon een of andere weirde sprong maakte.

Iris: "Goh hij komt wel elke keer erg goed uit he op deze sprong?" En vraagt of Mel hem een paar gaatjes hoger wil zetten.

Tja, dat was natuurlijk dom van me om te zeggen, gegarandeerd komt meneer er de volgende keer verkeerd uit.
(hij gooide hem er niet af, knap he?
)
Zo issie braaf!

En nog even poseren:

. Het ziet er op sommige foto's inderdaad wel heel erg uit, die boogjes...

Ik heb echt heel veel geprobeerd maar hij kan het denk ik gewoon niet zo goed inschatten. En ik helaas ook niet, dus ik kan ook niet vlak voor de sprong bedenken "nu even inhouden, nu even wat aansporen".