Nou gister (zondag) was ik met me friesje naar Hoofddorp geweest, t was nogal een stukje rijden! Aangezien ze geen adres op de startlijst hadden gezet hadden we wel een straat ingevoert op de routeplanner maar zomaar een huis nummer uitgekozen! (die stond er niet bij) Toen we op een gegeven moment hier uitkwamen

[1]
Maar oke, nu even serieus
Na 1,5 rijden kwamen we dus eindelijk aan!! We waren extra vroeg weggegaan (gelukkig) omdat we echt niet wisten waar t zou zijn!
Ik had me daar ook nog opgegeven vor bestgaande.. Gewoon voor de lol, ik dacht: gewoon voor de ervaring ofzo
Hier een paar foto's van bestgaande:
[2]
Opstellen voor de jury.. Dat paard daarachter was uiteindelijk 3e geworden bij de bestgaande!
[3]
Braaaaaaf paard!!
[4]
En daarna de dressuur.. Dit was echt zo een geweldig beest!! Daar moest ik gewoon een foto van hebben!!
[5]
Nog even losrijden! (heeft iemand van een friesensite gemaakt
)[6]

[7]

[8]

Hier werd die echt super sterk!! Daarom trok in m even op zn rem!
En toen me proefje
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
Aandraven na halthouden..
[15]
En toen de parade! Ze wilden een nieuw record halen maar t waren er helaas 7 te weinig die meereden! Maar was toch wel leuk om mee te doen! We waren met 143 zwarte pareltjes!
[16]
Die voorste 2 waren ook zoooooo mooi!!
[17]
Het 16-tal die voor de parade een hele mooie show gaven!! Was ook geweldig mooi!!
[18]
Allemaal in draf (lijkt net of iedereen dwars door elkaar heenrijd maar dat was niet zo hoor
)[19]
[20]
Meisje (ook van een friesepaardenforum) naast wie ik de parade reed, zij zwaaide net naar mensen en ik kijk gewoon raar!!
[21]
[22]
En toen me prijsje ophalen! Ben 1e en 3e geworden met 160 en 164!! *Trots* Nog maar 3 winstpunten en we mogen alweer L-2 starten!!
Daarna weer afgezadeld en opweg terug naar huis, en wat doe je als je je verveel in de auto:
[23]
[24]
We zijn er bijna we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!
Thuis aangekomen mocht die even lekker de wei in:
[25]
Vreetzakkie!!
[26]
En toen rennen naar zn vriendjes!!
Sorry voor de hoeveelheid
Maar wrm doe je nou knotjes in z'n manen? 
Lekker ''sportief''