Ik weet dat ik het niet hoef te melden, maar ik doe het toch...
Ja, mijn teugels zijn te lang... Wordt aan gewerkt
:DDrafje

Galopje

Gaby, bedankt voor het maken van de foto's!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
:D

Miss_Petit schreef:Nog even een lesje voor de PAVO?
Tiara gaat steeds meer van 'meisje' naar 'vrouw'

Hoewel ik meer voor het leuk ga rijden vrijdag dan voor het eggie 

(het is een merrie.. daar heeft hij oog voor.. dus wie weet)
Daarbij denk ik altijd maar, dat het belangrijkste van zo'n dag is dat jij haar voor jou eigen gevoel fijn aan het lopen krijgt! En als ik die foto's zo zie gaat dat best lukken!
succes met de PAVO-cup! Littleghoul schreef:Echt heel gave foto's Mas, vooral dat beentje op die tweede! Zo stoer!!
Als ik zie wat ik daar allemaal nog van kan leren!
Zal Cupi vrijdag naar jou laten kijken.. hoop ik dat hij ervan leert en er voor zaterdag op een wonder gebeurd!(het is een merrie.. daar heeft hij oog voor.. dus wie weet)
En dat rijden vrijdag komt heust wel goed. Ik ga wel ff tweede jury spelen ofzo..Daarbij denk ik altijd maar, dat het belangrijkste van zo'n dag is dat jij haar voor jou eigen gevoel fijn aan het lopen krijgt! En als ik die foto's zo zie gaat dat best lukken!

gabyfedde schreef:Leuke reacties.
Ik heb nog véél meer foto's, alleen moest naar diplomauitreiking en kon Masja dus niet meer toesturen. Vanavond gaat dat ook niet lukken, dus ik hoop morgen.
Hoe komen die foto's zo vlekkerig Masja? Degenen die ik op de computer heb staan zijn gelukkig veel mooier!
Ingeborg: 1. gefeliciteerd met je diploma 2. ook zonder stang & trens wil ik wel foto's komen maken hoor, dan kom ik gewoon een keer terug als je de s&t onder de knie hebt. Laat me maar weten wanneer het je uitkomt. Ik ben 's avonds na 1/2 8 beschikbaar en in de weekends vaak ook wel (als ik niet met Masja meemoet op wedstrijd)
Hihi, zien!!!
Dan blijft er weinig over helaas...
)
idd btje lange teugels
maar ja tot vrijdag
!