Leuk dat jullie even komen kijken in dit topic!

Eerst even een kleine spring-scene van mij met ons bijrijdpaard. Mijn 2 zussen en ik hebben een fries maar we mogen 2x per week een paard (Zaury genaamd) bijrijden. Dat doen we met veel plezier, en laatst heeft mijn zus foto's gemaakt van het springen. Op foto's is pas te zien hoe verkeerd mijn springhouding is.
Maar van foto's kun je leren toch 
Eerst even balkjes draven...
Vervolgens gaan we springen...
Hier even de sprong waar we zo overheen gaan springen...voor mij heel wat

En tadaaa: daar gingen we. Zoals jullie kunnen zien heeft Zaury er heel veel lol in. Haar baasje is niet zo'n springheld maar Zaury vind het erg leuk. Daarom is ze heel vrolijk als wij gaan springen...
Zoals al in de titel staat vermeldt, hebben we zaterdag 21 juni 2005 onze eerste wedstrijd gereden met onze fries.
We hebben met Zaury al een eerdere wedstrijd gereden (dit was dus haar 2e keer) maar voor onze fries Aise was het de eerste keer. Ook al was het een onderlinge wedstrijd, het was een dag vol genieten!
Eerst Zaury even.
Mijn oudste zus sabine (_Aise_ hier @ bokt) startte met Zaury in de L1.
Hier het resultaat:
Met plezier de proef aan het rijden...
Zien jullie hoe vrolijk Zaury is?
Zaury & Sabine aan het wijken...
" A afwenden, tussen X en G halthouden en groeten"

Vervolgens Aise..:
's ochtends haal je je paard uit de wei...
...Je maakt een mooi vlechtje...
...om tenslotte een mooi dekje op z'n rug te gooien.
Dan pluk je daar een gekke bokker vandaan om met je paard te gaan zeulen... Tamaraatjuh hier @ bokt

Maar ze kunnen ook heel lief op de foto staan hoor...
De middelste zus heeft de wedstrijd op Aise gereden, maar omdat dat "niet zo goed" ging hebben we daar geen foto's van gemaakt.
De controle over het paard was niet helemaal 100%.
Maargoed, daar hebben we weer van geleerd
Aan het einde was er nog een parade en een spelletjesronde. Dus toen moest er weer ingereden worden. Dit keer mijn oudste zus op Aise. Zie hier het resultaat van een opgefokte fries en een lieve zus
:Even instappen...
Ze hadden er in ieder geval zin in

En hup: draven...
Tempo zat er in ieder geval in...

Daarna was het tijd voor de spelletjesronde. Het was pionnendans (variatie op stoelendans, alleen dan met pionnen
) Alle aandacht op de spelletjesronde gericht: lekkere harde muziek en gaaaan met die banaan!Oh oh, allemaal klappende mensen en harde muziek...
En even lachen naar de camera...jaaa hij had wel veel bekijks
Weer even showen... en een trouwe bokt-fan die stond te kijken (links)
Wat een enthousiasme
Het was een en al genieten!Maar toen begon het pas écht...
Aise eigenwijs? Hoe kom je daaar nu weer bij
...Maar gelukkig konden ze het wel goed hoor...
Nog even zijn mooie hoofdje....
Doeiiiiii!!!!
Bedankt voor het kijken allemaaal!!!

Wat is het toch een kanjer 
Ziet er goed uit! 

Maaar ik vind het knap van jullie