Geen commentaar dat we te groot zijn, ik zie Indy niet strompelen dat het te zwaar is en ik rij haar maar 1 x in de week, met speciale redenen. Geen commentaar over cap en rijkleding
Eerst ik er even op
Uhm ja.. zitten

Toen lieselotte
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

viefdepief schreef:Sorry meiden, maar ik vind het er ook niet uitzien
Veels te gespannen allemaal. In de galop vooral, daar hangen staat Lieselotte gewoon al hangend aan de teugels
viefdepief schreef:Sorry meiden, maar ik vind het er ook niet uitzien
Veels te gespannen allemaal. In de galop vooral, daar hangen staat Lieselotte gewoon al hangend aan de teugels
mariska1989 schreef:sorr ymaar ik ben het met vief de pief eens. waarom die teugels zo hoog? martingaal lijkt me beter
mandyy schreef:viefdepief schreef:Sorry meiden, maar ik vind het er ook niet uitzien
Veels te gespannen allemaal.
Dat het gespannen is weet ik. Indy is erg druk.
diablo_zot schreef:Dat ze druk is wilt toch niet zeggen dat ze gespannen is !
Leuke aftekeningen heeft die !
Riant schreef:Ik vind beide dames echt op het randje te groot en te zwaar voor de pony.

Riant schreef:Ik vind he beeld gewoon storend, sorry maar ik zie de pony inderdaad niet op de grond liggen , maar wel dat hij zijn rug erg wegdrukt en de kop in de lucht steekt.
En als je pony ervandoor gaan houd je je hand laag en zit je achterover .. wat ik zie is de hand in de lucht en een ruiter die gaat staan, precies wat je niet moet doen als je paard het bit tussen de kiezen pakt en een sprintje neemt. Of die strompelt kan ik niet zien, maar fijn loopt hij in iedergeval niet.
Ik zou persoonlijk veel tijd in les investeren zodat je zo'n "gespannen pony" uit kan zitten en kan rijden.
Misschien moet je je eens afvragen waarom die pony zo gespannen is.
Het zou te gek voor woorden zijn dat een pony eerst moet doorzakken voor je weet dat je te zwaar bent of niet ???
. En ik vind je helemaal niet te groot hoor! Deze pony kan het makkelijk hebben! Ponys zijn niet van suiker hoor
. Gespannen, jaa wat wil je met zon drukke pony
.
. Misschien heeft deze pony wel erge bespieren aan haar ondernerk. Dit kun je niet zien op de foto's
. 
Wat ik wel weet is dat ze er erg mooi uit ziet