Ik heb hem even losgegooid en besfte dat het misschien toch wel eens waar zou kunnen zijn wat mijn commandant zei:Dat ik met mijn super heette springknol ook nog een Z dressuur zou kunnen worden.
En hij kan super lopen want na een half jaar geen dressuurwedstrijden gereden te hebben heb ik dat 2 weken geleden gedaan met als resultaat 163 punten

Ook heb ik een men 2e poging gedaan tot vrijheidsdressuur.
Ik wil hier wel even mij zeggen dat ik het op de manier van Pinky_girl heb gedaan zoals op haar site staat beschreven.
Dustin kan nu van de ietsje apartere dingen:Blijf en Voetje.
Jammer genoeg gaat als je alleen bent foto's maken niet zo handig dus van voetje heb ik er maar 1 goede waar hij helemaal op staat.
Nou hier de foto's:
Ahh kijk mijn manneke komt helemaal zelf aanlopen naar mij toe
Ja en ik ben er al weer.. En wat gaan we vandaag doen baas 
Oohh kijk nou zen manen zijn kort wie zou dat toch gedaan hebben(ikke misschien
)
Ik wil men snoeppie!!
(hij krijgt altijd snoeppie en achter hem is de zadelkamer alleen veder kan die nie kijken door het touw
En weer mooi gepoetst en weer 2 verschillende kleuren bandages.
Hondje Jody en ehmm ja Dust we wisten al dat je een manneke was
Mooi oogje
Eventjes veulentjes kijken wat een mooierds he
Aah mama help dat ding flitst(Hij schrok van de flits
)
Dat vosje is de gene die het meest durft en die ook het eerst naar me toe kwam uit zichzelf en dat ik ook kon aaien naar een paar minuutjes geduld de andere daarna pas.
Nou laten we maar eens aan het werk gaan.
Beetje losdraven..
Nouw laat dat ene beetje extra eens van je zien want je kan beter als dit dat weet ik maar al te goed.
Ehmm tjah een paard moet ook eens gek doen in zen leven(hier kwamen een paar bokkensprongen van te pas)
Eventjes uit racen maja hij was al bijna aan de overkant dus moest hij afremmen 
Lekker ontspannen maar nog steeds niet dat beetje extra dat ik wil zien..
En ja hoor daar begint het te komen...En dat als klap op de vuurpijl is er als allerlaatste dit uitgekomen waar ik super trots op ben:
Dit is nu het gene hoe mijn pony als je dat beetje extra vraagt kan lopen echt
zo dus...(vind ik dan)Nou nu nog een paar stand foto's en 2 van vrijheidsdressuur:
Kijk hier blijft hij op een paar meter afstand staan en doet hij voetje als ik het zeg en met de zweep wijs op een behoorlijke afstand voor hem(ben echt trots dat hij het zo doet)
En dat is van dichterbij wel lekker wasbordje he
Hier moest hij blijven staan op afstand..
Hier ging ik op de grond zitten om hem naar me toe te laten komen en hij maar denken wat doet die nou weer op de grond
Weer op stal met mooi halstertje maar hij denkt nou stomme camera ga nu eindelijk eens weg en steekt die zen tong maar uit
Nog een stand foto..
En weer eens ingepakt voor de horzels en muggen..Nou dit waren ze commentaar is welkom(graag zelfs)
En denken jullie dat ik in de Z dressuur kan komen met deze pony?
En wat vinden jullie van zen manen moeten die zo blijven of moet ik ze weer lang laten groeien? zoals ze hier waren:

Sorry voor de vele foto's maar dit is een selectie uit de 80 foto's diek heb gemaakt
En leuk die kunstjes die hij kan.