Hier reed ik voor de eerste keer op haar.
*let niet op mijn charmante hoofd
*Foto's zijn gemaakt door Goseling Fotografie, tevens haar eigenaar.
www.morequarabs.nl
De oortjes staan net zo als haar benen
:Gr. Klaas
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
*
:
JoyRider schreef:Wat ziet dat er ontzettend ontspannen uit zeg! Echt super! Mooi paardje ook..
(van Engels natuurlijk ook hoor, daar niet van
) 
.
*
Wow!!!! Klaas veel succes met deze paint,........ dit ziet er super uit. Doe je mee in Oosterwolde????? Ergens in het najaar. Ik denk dat wij dan ook komen. gr inekeWow!!!! Klaas veel succes met deze paint,........ dit ziet er super uit. Doe je mee in Oosterwolde????? Ergens in het najaar. Ik denk dat wij dan ook komen. gr ineke
Ik had nog niet in je profiel gekeken,maar ik nam altijd gewoon aan dat *bijna* iedere bokker hier een vrouw was...
Leuk om zo achter iemands uiterlijk te komen. Ziet er goed uit hoor,jij en je paard!! Ik wou dat ik zo kom rijden..lijkt me geweldig. (ik ben een western wanna be..ik heb een western zadel,touwhalstertje,hoed..) maar ik kom niet verder dan wat relaxed over de hei scheuren.. Ga zo door! (doe je ook mee met wedstrijden?)

Wuhaha...
Paard heeft wel al wat wedstrijden gelopen.
Maarja, momentopnames he? 
Tinkerloos schreef:maar klaas...je bent een jongen!!!Ik had nog niet in je profiel gekeken,maar ik nam altijd gewoon aan dat *bijna* iedere bokker hier een vrouw was...
Leuk om zo achter iemands uiterlijk te komen. Ziet er goed uit hoor,jij en je paard!! Ik wou dat ik zo kom rijden..lijkt me geweldig. (ik ben een western wanna be..ik heb een western zadel,touwhalstertje,hoed..) maar ik kom niet verder dan wat relaxed over de hei scheuren.. Ga zo door! (doe je ook mee met wedstrijden?)
. Ach, er is een begin met je westernrijden
Nu nog les nemen *promoot zo gelijk de westernsport even
*
) paardje Klaas! Vooral haar aftekeningen vind ik erg mooi...
joyce B schreef:Mooi (en stevig) paardje Klaas! Vooral haar aftekeningen vind ik erg mooi...
Zitten een paar hele mooie foto's tussen waarbij ze al heel mooi nagevelijk loopt en die hals mooi draagt.
Veel plezier en succes met trainen dan zien we je over een tijdje misschien wel in wedstrijdtenue