Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

??), ik herken heel veel in jouw verhaal, we doen het bijna precies hetzelfde. Volgens mij prima dus! En ook mijn paard heeft nog steeds plezier en werkt nog graag voor me!Katja schreef:Ik heb vandaag een uur gereden op een vierjarige en vind dat al lang. Was echt omdat ik een probleem had maar anders vind ik een half uurtje lang zat.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van iemand die tweeeneenhalf uur lest op welk niveau dan ook.
Rare mensen heb je toch.
klomp schreef:Katja schreef:Ik heb vandaag een uur gereden op een vierjarige en vind dat al lang. Was echt omdat ik een probleem had maar anders vind ik een half uurtje lang zat.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van iemand die tweeeneenhalf uur lest op welk niveau dan ook.
Rare mensen heb je toch.
hierin ga ik helemaal mee!! ik heb zelf een 4 jarige en die rijd ik om de dag maximaal drie kwartier maar echt niet langer. je huidige instructie zou ik proberen te behouden.
wat een rare eigenaren heb je toch!! een paard wat net onder het zadel is kun je toch niet zo hard aan het werk zetten...hetzelfde als je ongetraind de marathon moet lopen...nooit goed dus!
zeker met deze temperaturen vind ik het belachelijk! de mijne staat al sinds zaterdag lekker stil en heeft dus een korte vakantie, geeft niks, s'avonds is het koeler dan kun je lekker rijden.
sterkte in ieder geval met je beslissing
Kitty schreef:Ik vond het al veel toen je zei dat je een uur rijdt op dat jonge paard, laat staatn 2,5 uur.
Citaat:En niet langer trainen dan drie kwartier tot maximaal een uur per dag.
het werk moet leuk blijven dorientjuh schreef:Als de eigenaresse zegt dat jij per se moet gaan lessen bij die ander instructrice en als je dat niet doet, dat je dan weg moet, dan zou ik weggaan. Je moet een paard niet de vernieling inrijden alleen omdat je het leuk vindt om met dit paard om te blijven gaan, jullie zouden er allebei geen lol aan beleven.
Zegt genoeg over persoon zelf dus...
Bets schreef:Het geluk word jou niet gegund. Ze willen liever paard naar de stinkmodder helpen. Moeilijke keus, maar ik zou met zo'n instructie niet kunnen en willen samenwerken, ik zou niet straks de naam willen hebben, dat paard is naar de stinkmodder gereden (want de ruiter krijgt toch altijd de schuld!!)
Dus denk goed na over dit besluit.
menske schreef:Het blijft gewoon moeilijk maar ik zie de eigenaresse over een uurtje en ik heb nog geen flauw idee wat ik ga zeggen.
Waarom kan ze het me nou niet gewoon op mijn manier laten doen???