Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) en voer desnoods zelf wat bij als je wel gereden hebt. Dat kunnen ze op stal ook niet ruiken natuurlijk 
)
en verder wat ze te eten krijgt geen idee en ik weet ook niet of linda dat weet lovefemke schreef:tja ze staat gewoon elke dag op de wei ennuh linda komt neit zo heel vaak en las ze komt rijdt ze nieten verder wat ze te eten krijgt geen idee en ik weet ook niet of linda dat weet
) Pegasus19 schreef:Er zijn ook paarden die niet hyper zijn van een teveel aan voer, maar gewoon van karakter. Ik rij zelf af en toe op een merrie die hoewel ze dag en nacht buiten staat nog hevig is om te rijden en voor zover ik weet krijgen ze buiten niet veel/niks bijgevoerd.
Bij mij helpt het dan wel als ik haar gewoon laat loslopen in de paddock, dan loopt ze er zelf de meeste energie uit en dan kan ik er gewoon op rijden.
droefje schreef:Pegasus19 schreef:Er zijn ook paarden die niet hyper zijn van een teveel aan voer, maar gewoon van karakter. Ik rij zelf af en toe op een merrie die hoewel ze dag en nacht buiten staat nog hevig is om te rijden en voor zover ik weet krijgen ze buiten niet veel/niks bijgevoerd.
Bij mij helpt het dan wel als ik haar gewoon laat loslopen in de paddock, dan loopt ze er zelf de meeste energie uit en dan kan ik er gewoon op rijden.
mee eens. ik zie heel veel mensen met een reactie van: krijgt hij niet te veel voer. tuurlijk kan het daar mee te maken hebben en het eerste waar je naar kan kijken, want als dit het geval is is het probleem zo opgelost, maar zoals hierboven wordt vermeld, kan het ook met karakter te maken hebben en dan ga ik voor optie longeren en losgooien.