Nog even wat foto's van Kendi op Zuidland. Ik was 2 keer 2e met 157 en 149 (begreep ik niet, want de 2e ging beter) Het was om 10 uur, dus gelukkig nog niet zo bloedverziekend heet. We mochten in zomertennue, maar ik vind persoonlijk het netter als om met jasje te rijden. Hier zijn ze

Eerst even wat foto's van het losrijden...
1.

Even halthouden nog met bandages om(Kendi's oortjes
Ze heeft er echt plezier in!)2.

Zonder bandages, ze is nog niet helemaal wakker
Vin die staart wel grappig, zo om haar achterbeentjes heen gevouwen..En dan in de proef...
3.

Kate toch! Schaamtelijke foto
Kapstokken, 'k zit scheef, immitatie kip en handen te breed. Hoeveel houding fouten kan je hebben in één foto 
4.

Keertwending om de achterhand en aai daar gaat ie rechthand weer, m'n moeder als trouwe lezer (die is trouwens nog zenuwachtiger dan ik voor de Z1
Ze is zo bang dat ze verkeerd voorleest met die nieuwe letters!)5.

Achterwaarts, een beetje te diep
6.

Uitgestrekte stap (ik zie ineens dat ik met m'n knieën over m'n wrongen heen zit
Woensdag maar gaatje langer gaan zitten)7.

Gebrokenlijn contragalop en ik kijk ZOWAAR vooruit *wonder*
Alleen dat kapstokprobleem en de plaating van mijn handen spelen weer op =_=*Dat waren ze, niet echt spectaculair. Maar Kendi en ik hadden ook niet echt zin om spectaculaire dingen te doen. Om eerlijk te zijn waren we allebei loom en moe van gisteren en van de warmte. Ik ging gewoon rijden voor een leuke afsluiting van het M2, voor een lekkere proef waarin Kendi goed luisterde, en dat is gelukt
Dus ik ben best tevreden. Gelukkig heb ik dat probleem met het te breed zetten van mijn handen straks met stang en trens helemaal niet zo. Ik ben zowieso veel voorzichtiger met die stang, ben veel te bang dat ik der belemmer. Maar op de één of andere manier hou ik ze dan hoger en dichterbij elkaar 
Groetjes Kate

!!!