Hier even wat foto's van mijn 4 jarige haflinger Noran. Ik heb hem nu een half jaartje en hij was nog helemaal groen toen ik hem kreeg. We hebben hem in een heel rustig tempo beleerd. Vorige week dinsdag heb ik voor het eerst met hem los in de bak gereden. Hij was superbraaf! Hier dus eerst de foto's van het rijden.
Ik zit hier ontzettend naar voren, dat is normaal al een fout in mijn houding maar omdat ik Noran zo weinig mogelijk in zijn mond wil zitten ga ik nog verder naar voren hangen!

Ook een vrij rare foto. Ik moet dan 5 meter na A of C afwenden en Noran met mijn been naar de hoefslag drukken om hem te leren datie op mijn beenhulpen wendingen moet maken.

Hier mijn instructrice op Noran.

Nog een keer mijn instructrice.

We hadden afgelopen weekend open dagen op de manege en ik zou eigenlijk helemaal nergens aan meedoen, omdat ik met Noran nog niet zover ben dat ik al een echte proef kan rijden. Maar toen werd ik 3 uren van te voren opeens gevraagd of ik ook aan de exterieurkeuring mee wilde doen. Dus ik snel wassen en poetsen. Die blouse kon ik even van een vriendin lenen en die broek was van een vrouw op de manege ik kon gewoon zwemmen in dat ding. En de schoenen had ik ook geleend. Ik voelde me net een kerel
Buiten op de poetsplaats, net voordat we naar de bak gingen.

Een rondje in draf, check mijn oververhitte-zweetkop

Rondje in stap.

Hier liep ik langs het publiek, Noran had nog nooit zoiets gezien maar vond het allemaal wel best. (Stiekem ben ik zo trots ) Let niet op mijn afschuwelijke hoofd hier, ik was echt als een tomaat!

En als laatste

En wat vinden jullie van mijn vent?:)

Ik moet gewoon leren dat ik constant op mijn kont blijf zitten met mijn handen op de goede plaats en hem dan toch niet in zijn mond zit. Maar dat komt wel. En hij is idd vrij groot nu al over de 1.50 m.

*is toch de Noran die ook op t haflingerforum komt toch?