Ringrijden op Gapine

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Ringrijden op Gapine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 21:25

Afgelopen zaterdag ben ik met Barbie1986 van bokt en haar haflinger Sharon wezen ringrijden op Gapinge.
We moesten heel erg vroeg op maar ik heb wat leuke foto's gemaakt van Barbara in actie Tong uitsteken

Sharon zag het nut er niet zo van in dat we om 6 uur 's ochtends al bij dr stal stonden
Afbeelding

Afbeelding

Als iemand die voor het eerst mee doet zn eerste ring steekt wordt ie gejonast Haha! Leuk he Bar Tong uitsteken
Afbeelding

even samen
Afbeelding

t groepje waar bar steeds mee door de baan moest
Afbeelding

vette actiefoto Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even drinken
Afbeelding

shaar was op het eind wel moe Dromen
Afbeelding

sorry voor de hoeveelheid foto's

Farah_

Re: Ringrijden op Gapine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:07

Leuke foto's! Ziet er echt stoer uit dat ringrijden, leuk dat het zo goed ging ook! Ik zou er volgens mij echt aflazeren zonder zadel en dan ook nog zo'n ding in je handen! Shaar ziet er gaaf uit met dat paarse hoofdstel!

peerdengek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:09

Gave foto's
Lijkt me gaaf dat ringstaken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:18

Ik was echt super trots op mn paardje! Ik had in totaal 11 van de 30 ringen, dus daar was ik best blij mee voor de eerste keer! En ik had de 2 laatste ringen in, dat betekent dat je dan mee mag kampen voor de pollepel. Dan begin je bij een ring van 26 mm (normaal is ie 32 mm) en dan wordt de ring steeds kleiner en vallen er steeds meer mensen af. Ik had de ring van 26 mm wel gestoken, maar die van 20 mm raakte ik net tegen het randje, snik! Maarja alleen de mensen die heel goed waren hadden de ring van 20 cm, ik was allang trots dat ik de ring van 26 mm had!

En t jonassen was ZO ENG! Pfoe ik ga nooit een beker winnen want dan wordt je weer gejonast :S!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:47

Wat is jonassen eigenlijk of ben ik nu blond?? Ziet er leuk uit!! Op een brede rug kun je beter blijven zitten dan zo'n iel rugje!!:P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:49

Euhm jonassen is dat ze met een hele hoop mensen je de lucht in gaan gooien. Je ziet op de foto een heel groepje mensen en ik lag daar in het midden, ze gooien je dan 2 keer een klein stukje omhoog en de derde keer vlieg je ongeveer 2 meter ofzo, ligt eraan hoe zwaar je bent! Maar het was doodeng! Je moet je heel erg stijf houden boven in de lucht en dan vangen ze je weer op.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:05

Leuke foto's hoor!
Volgens mij heb ik Barbara nog gezien met Sharon vrijdag bij St. Laurens Lachen rond half 6..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 14:13

Nou, wil ik de ringrij-foto's gaan bekijken.....doen ze t nie! Ik zie alleen maar kruisjes! Boos!

_Ama_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 14:16

Poeh Thirz wat hebben we daar nou aan he Knipoog haha Nee hoor...jammer dat we ze niet kunnen zien...we wachten met spanning

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:06

ik zie ook alleen maar kruisjes.. jammer, ik was zo benieuwd!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 17:15

hmzzz vreemd..meestal doen mijn foto's het toch wel op de comp...:S

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 18:19

Ja bij mij doen ze het ook niet nou het blijft leeg ook geen kruisje niks en ik wacht al een tijdje :S :S ...?

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 18:26

Ik denk dat de uploadsites er weer eens uitliggen! Mijn foto's van mijnalbum.nl zijn ook niet meer te zien!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 07:40

Waarom doen de foto's het nou niet meer :S! Nu kan niemand mij in actie zien, haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:44

Jaaaah ze doen het weer! Jeej!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:51

Ziet er leuk uit orr!! *LOL*
Ik wil ook nog is een keer meedoen maar het komt er steeds niet van.. Scheve mond Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:56

Ik heb mn pony nu 4 jaar en ik riep ook al 3 jaar dat ik een keer mee wilde doen, en eindelijk heb ik t nu geregeld, je moet nl eerst lid worden van een vereniging (dat kost 5 euro per jaar, en ik hoefde dit jaar nog niet eens te betalen omdat ik halverwege het jaar erbij kom!) en per wedstrijd meestal ook 5 euro, dus zoveel kost het niet... Je moet t alleen ff regelen en t moet ook wel een beetje in de buurt zijn...

@ bliksemluver: wat deed jij daar zo vroeg dan? Huh ik heb niemand gezien... jij Cis? Ik zou niet weten wie je bent namelijk!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:25

Barbie1986 schreef:
Ik heb mn pony nu 4 jaar en ik riep ook al 3 jaar dat ik een keer mee wilde doen, en eindelijk heb ik t nu geregeld, je moet nl eerst lid worden van een vereniging (dat kost 5 euro per jaar, en ik hoefde dit jaar nog niet eens te betalen omdat ik halverwege het jaar erbij kom!) en per wedstrijd meestal ook 5 euro, dus zoveel kost het niet... Je moet t alleen ff regelen en t moet ook wel een beetje in de buurt zijn...

@ bliksemluver: wat deed jij daar zo vroeg dan? Huh ik heb niemand gezien... jij Cis? Ik zou niet weten wie je bent namelijk!

Ja, ik weet dat je eerst lid moet worden, m'n vader heeft er ook al vaak aan mee gedaan. Ik wil ook lid worden van ringrijvereniging Gapinge Ja Samen met een vriendin, maar het moet dus nog steeds geregeld worden.. Haha! Tong uitsteken

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 11:28

leuk hoor!!
mooie haf!!
mooi hoofdstel Haha!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 13:01

Wat leuk!
Bij ons wordt er alleen ringsteken met de kar georeganiseerd en in Bakkum onder de man, maar dan gewoon met zadel...
Dit is veeeeel gaver!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 14:21

Barbie1986 schreef:

Dat was 's avonds, ik zat in de bus, de 133 Lachen En ik dacht dat ik jullie zag maar wist het niet zeker Clown

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 14:37

fresco schreef:
Wat leuk!
Bij ons wordt er alleen ringsteken met de kar georeganiseerd en in Bakkum onder de man, maar dan gewoon met zadel...
Dit is veeeeel gaver!

Dat is minder leuk lijkt me.. Tong uitsteken Het hoort gewoon zonder zadel. Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 19:14

Echt ringrijden moet wel zonder zadel natuurlijk! Met zadel lijkt me veel minder leuk....

Pfoe wat was het weer warm vandaag, ik ben blij dat ik vandaag niet zonder zadel moest rijden, want heel mn dekje was doorweekt, stel je voor wat er met je kont zou gebeuren Knipoog

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 19:37

Lieve haf Lachen Brede bles heeft ze zeg! Dat paarse hoofdstel is erg leuk Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 12:10

Jeej! de foto's doen t weer Go jij! Go jij!
egt gave foto's Bar!
*zie wel dat je t kan Cis. Zelfs de actie foto's zijn gelukt! >> Heel Goed! *LOL* *