Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

tessyke schreef:sorry maar bij die galop was het je eigen schuld dat ze niet in galop ging
normaal gezien blijf je doorzitten als je wil aangaloperen...
volgens mij heb je het topic niet goed begrepen, dit paard wordt net ingereden en ging voor het eerst onder het zadel in galop, paard kent dus ook nog geen hulpen etc, dus wel/niet doorzitten maakt absoluut niets uit! gaat in galop op commando van de gene die in t midden staat, net alsof ze gewoon gelongeerd wordt, als ze beenhulpen snappen iets aansporen, maar iig als er hier wat wordt ingereden doet de ruiter de eerste paar keer weinig tot niets en hangt alles af van degene die de longe vastheeft, omdat ze het longeren immers al wel kennen 

impala schreef:maakt dat wat uit dan, kun jij mij dan vertellen waarom je dat moet doen?
als je net op zo'n paard zit moet je maar blij zijn dat je er in het begin op blijft zitten!

charily schreef:
maar ziet er echt heel leuk uit, denk wel dat het een toppertje wordt!

impala schreef:dank je wel dat de meeste het toch met mij eens zijn, inderdaad als je gelijk door gaat zitten ontspant een paard toch niet en het gaat er niet om hoe een paard iets doet, maar dat hij het doet.
ik denk: ik moet toch even reageren want dit gaat namelijk over mij zelf.
dan maar iets verder weg hoor!