Kleintje @ Concours Tinte

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kleintje @ Concours Tinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:04

Vandaag weer wedstrijd gehad, ditmaal op Tinte. We zijn kwart over 7 van stal weggegaan want ik moest half 10 starten, en op Michelle77 der advies wilde ik om 8 uur al aanwezig zijn zonder te haasten. Dat was heerlijk, dat ik ruim de tijd had!

Mijn vader heeft foto's gemaakt, dat was helaas geen succes, ik had ongeveer 30 zulke foto's :

Afbeelding
Voor de duidelijkheid, ik ben dus de vos, die voorbij gesjeesd was Sigaar

Dat gaat dus niet echt werken, een aantal zijn nog wel gelukt, dus die plaats ik dan alsnog even!

Afbeelding
Tijdens losrijden.

Afbeelding
Ook losrijden, deze twee foto's zijn trouwens door Miesie gemaakt.

Afbeelding
Proef 1

Afbeelding
Proef 2, altijd charmante foto's bij dat lichtrijden Bloos

Afbeelding

Afbeelding
Nog wat na overleg "Hoe ging de wedstrijd??" "Ja poedersuiker!" Afbeelding

Afbeelding
Toch nog een leuke gelukte, jammer van de drukke achtergrond.

Ik had voor de eerste proef 157 punten, en Miesie kreeg te horen van de jury dat ik eens flink een paar keer adem moest halen en dat ik mijn spanning op hem overbracht. Helemaal waar, ik was ontzettend zenuwachtig!

Tweede proef ging ontzettend rot, die lag wat meer aan het water, en dat vond hij toch erg levensbedreigend, plus dat er wat hekwerk aan de zijkant stond die ook heel gevaarlijk waren, met als gevolg dat hij elke keer met een rennetje door de hoek ging Hamer , er lag een diepe kuil op de a-c lijn, waar hij met een sprong om heen ging, maar als je dat wegtelt ging de rest vrij aardig, vond de jury blijkbaar niet en kreeg 149 punten!!! Helaas Ziek

Ik ga mijn eerste volgende wedstrijd L1 starten, ik durf niet Nagelbijten / Gniffelen Vriendjes zijn?

Over de hele dag waren er ook foto's bijgemaakt, maar ik zat er helaas niet bij, althans ik heb mezelf niet gezien.. Dat is helemaal jammer, vooral na de foto kunsten van mijn vader!

SnelleMarz

Re: Kleintje @ Concours Tinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:08

Leuke foto's!
Geen L1 durven te starten? Waarom niet? Tong uitsteken
Waar zou je je druk om maken?
Kan niet altijd goed gaan, toch? Haha!
En trouwens, 149 punten is niet eens zo super laag hoor, als ik hoor hoe je het beschrijft Vork haha
leuk paard heb je onder je kont, dus dat komt vast wel goed! Vork

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:10

Leuke fotos!
bij die lichtrij foto lijkt het wel of je beugels een beetje lang zijn Bloos zou aan mij kunnen liggen hoor...
maar je kunt gerusht L1 starten, waar ben je bang voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:11

Voor niks eigenlijk, het duurde ook heel lang voor dat ik B ging starten, terwijl dat allang kon Haha! Het zijn gewoon die zenuwen!

Ik heb ook erg lange benen Knipoog

shabash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:15

Jihaaaa zo snel al naar de L wie had dat verwacht!!!! BOB is TOP

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:18

Hèhè shan.. toch eindelijk eens die B uit, je hebt je doelstelling bereikt toch? Hoeveel wedstrijden heb je er nou over gedaan? En dat L1 starten moet je je niet zo druk om maken hoor.. Eerste keer zal wel weer zenuwen zijn, maar je moet er toch doorheen! Wanneer ga je dan L1 starten?

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:24

Wat een leuk paardje, ik vind het een hele leuke combinatie.
Luister naar de jury.. Ontspan je een beetje, en alles komt goed Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:26

Het is trouwens niks voor BOB om van die gekke dingen te schrikken.. das meer iets voor mijn mietje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:34

Tulandro schreef:
Hèhè shan.. toch eindelijk eens die B uit, je hebt je doelstelling bereikt toch? Hoeveel wedstrijden heb je er nou over gedaan? En dat L1 starten moet je je niet zo druk om maken hoor.. Eerste keer zal wel weer zenuwen zijn, maar je moet er toch doorheen! Wanneer ga je dan L1 starten?

Toch eindelijk eens die B uit... ? Eindelijk, ja ik zit er al zo lang in Verward >;)
Het zou wel erg sneu zijn als de B mijn enigste doelstelling is, je zal nog verbaasd staan! Ik heb volgens mij 9 wedstrijden gereden, mochten het er niet 10 zijn. Plus een tussenstop van mijn operatie en kreupelheid. Ik ben in Januari gestart en heb 2 maanden niet gestart, dus ik vind het vrij snel.

Nee het was ook inderdaad niks voor Bob, maar hij wist waarschijnlijk dat ik te gespannen was om hem aan te pakken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-05 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:37

Op naar de L2! Maar heb je al wedstrijden gepland? Ik niet, haha. Tulandro heeft nog een maand vakantie denk ik.

Sentiago

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:38

Mooie beestje Lachen
op naar de L1 Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:40

Nee, misschien 2 Juli op Heerjansdam, maar ik weet het nog niet zeker, misschien 1 wedstrijd even proberen in de L1, en dan gewoon in de zomer lekker doortrainen. Ik wilde mee doen aan de Papendrechtste ruiterdagen, maar 100 euro voor 1 weekend vind ik dan weer erg veel (2 x trailer huren en startgeld) dus dat stel ik even uit.. misschien de oud-beyerlandse dagen?

We moeten weer eens met veel mensen van St'Joris de wedstrijden onveilig maken, vorige keer was het onwijs gezellig op Heerjansdam niet waar?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:47

2 juli ga ik op vakantie.. echt jammer, heerjansdam is zo leuk! Papendrechtse ruiterdagen, hihi, er komen er steeds meer, en eind juli was er toch ook nog iets? Ik ga pas 17 juli ofzo weer starten..

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:50

graaahh wat heeftie n heerlijk hoofd Haha!
ziet erleuk uit Lachen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:18

Jammer dat je zelf zo gespannen bent dan, scheelt een helebeol in punten denk ik. Maar toch gefeliciteerd met je wp, ik zou gewoon L1 starten, stelt echt niet zoveel voor. Vind dat je een chique paardje hebt!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:43

Heey daar heb ik vandaag ook gestart!!!
Ik moest alleen om 10 over 3 in de M2 Lachen
Mijne liep ook zo heerlijk te spoken bij die waterkant, heel fijn =_=*
Maar ik had toch nog 159 en 156 punten, terwijl het echt baggerproeven waren Boos!
Gefeliciteerd met je winst en veel succes in de L1 Lachen
Misschien rij ik nog es tegen je Lachen Ik ga morgen voor't eerst met die andere dikzak L1 starten Knipoog

Groetjes en ik hoop je nog een keer tegen te komen, Kate

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 00:11

Als je maar niet nog zenuwachtiger wordt bij je L1 debuut, want dan schop ik je eraf Tong uitsteken
Bob en jij kunnen het best, dus je moet je gewoon niet druk maken en rijden alsof je dit elke dag doet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 08:40

kendilover schreef:
Heey daar heb ik vandaag ook gestart!!!
Ik moest alleen om 10 over 3 in de M2 Lachen
Mijne liep ook zo heerlijk te spoken bij die waterkant, heel fijn =_=*
Maar ik had toch nog 159 en 156 punten, terwijl het echt baggerproeven waren Boos!
Gefeliciteerd met je winst en veel succes in de L1 Lachen
Misschien rij ik nog es tegen je Lachen Ik ga morgen voor't eerst met die andere dikzak L1 starten Knipoog

Groetjes en ik hoop je nog een keer tegen te komen, Kate

Ow dan moest je tegen een stalgenootje, die moest als laatste haar paard heette Archimedes. Ik weet haar punten alleen nog niet. Er was een topic over, maar ik had je niet gezien in dat topic haha.. We zullen elkaar vast wel tegenkomen. Jij zit dan toch ook in Kring 5? Ik zie sowiezo meestal wel dezelfde gezichten voorbij komen!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:23

ShannaY schreef:
Over de hele dag waren er ook foto's bijgemaakt, maar ik zat er helaas niet bij, althans ik heb mezelf niet gezien.. Dat is helemaal jammer, vooral na de foto kunsten van mijn vader!

Hoi. Misschien sta je toch nog ergens op een foto, het was nl een erg druk geregel met de foto's op de computers laten zien. Dat deden ze dit jaar pas voor 't eerst en liep nog niet zo soepel.
Binnenkort (ergens) komen de mooiste foto's van alle combi's die er gefotografeerd zijn op www.rvhetcolinsland.nl
Als je jezelf daar nog op tegenkomt, zijn deze foto's alsnog te bestellen, als het goed is komt er dan een telefoonnr of e-mailadres bij te staan en anders moet je mij nog maar even pb-en.
Ik zal van de week zowieso eens in het grote foto-archief gaan neuzen of ik je nog ergens tegenkom, hoe laat heb je gestart? Half tien toch?"
Ik zal m'n best voor je doen, ok? (is nl mijn schoonmoeder die alle foto's in beheer heeft)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:33

Ja graag, maar het kon natuurlijk ook zijn dat ze net het kaartje aan het terugbrengen waren terwijl ik aan het rijden was misschien? Ik moest om half 10 en 10 voor 10 ja. Ik vroeg nog (aan waarschijnlijk jouw schoonmoeder) of ze op internet zouden komen te staan, maar daar waren het teveel voor, dus dat zou niet zo zijn. Ik heb nog een hele tijd gewacht bij de foto’s, iemand anders van het forum die zat erachter (Willy?) maar ze had het iets te druk.

Dus graag als je zou willen kijken, maar kijk uit, want er startte er eentje die precies Bob was (ik heb trouwens erg veel van die Bob typjes gezien gisteren, zo zie je ze nooit, en dan zie je er 10!) maar dat ben ik dus niet, ik rij niet met een Anky dekje. Zou je gelijk kunnen kijken voor mijn vriendin (Grote vos van ongeveer 1.90) die startte om half 12 en 10 voor 12.

Ik hoop echt dat ik er tussen zit, (Al denk ik eerlijk gezegd niet!) dus ik hoop dat je me kunt vinden!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:49

Ze zei 's middags wel dat er een selectie van de gemaakte foto's op internet kwam te staan, omdat ze het bestellen ter plaatse niet aan konden. Dat is dus waarschijnlijk 's middags pas besloten.
Maar ik zal mijn best doen voor je, ik beloof niks hoor!
En je zou inderdaad pech gehad kunnen hebben, dat ze inderdaad net het kaartje aan het legen waren. Als ik wat heb gevonden, laat ik het je wel weten, ok?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:20

Graag, dank je Haha!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:31

Citaat:
Ow dan moest je tegen een stalgenootje, die moest als laatste haar paard heette Archimedes. Ik weet haar punten alleen nog niet. Er was een topic over, maar ik had je niet gezien in dat topic haha.. We zullen elkaar vast wel tegenkomen. Jij zit dan toch ook in Kring 5? Ik zie sowiezo meestal wel dezelfde gezichten voorbij komen!

Nee ik start in Kring 6, maar welk topic is dat dan??

Groetjes Kate

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:03

Deze : viewtopic.php?f=29&t=414471&hilit=
Maar we zullen elkaar vast wel tegen komen hoor, het is allemaal toch in de buurt. Waarom kom je niet een keer bij ons starten? (Reyerbos, Ridderkerk!)

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:16

Ja is goed! Ridderkerk, ik zal het onthouden Knipoog
Ik start voorlopig pas weer over 5 weken, zodat ik Kendi even goed Z1 klaar kan trainen en daarna sta ik aardig vol. Maar je krijgt wel een PBtje als ik me opgegeven heb Lachen

Groetjes Kate