Mijn vader heeft foto's gemaakt, dat was helaas geen succes, ik had ongeveer 30 zulke foto's :
Voor de duidelijkheid, ik ben dus de vos, die voorbij gesjeesd was
Dat gaat dus niet echt werken, een aantal zijn nog wel gelukt, dus die plaats ik dan alsnog even!
Tijdens losrijden.
Ook losrijden, deze twee foto's zijn trouwens door Miesie gemaakt.
Proef 1
Proef 2, altijd charmante foto's bij dat lichtrijden
Nog wat na overleg "Hoe ging de wedstrijd??" "Ja poedersuiker!"

Toch nog een leuke gelukte, jammer van de drukke achtergrond.
Ik had voor de eerste proef 157 punten, en Miesie kreeg te horen van de jury dat ik eens flink een paar keer adem moest halen en dat ik mijn spanning op hem overbracht. Helemaal waar, ik was ontzettend zenuwachtig!
Tweede proef ging ontzettend rot, die lag wat meer aan het water, en dat vond hij toch erg levensbedreigend, plus dat er wat hekwerk aan de zijkant stond die ook heel gevaarlijk waren, met als gevolg dat hij elke keer met een rennetje door de hoek ging
, er lag een diepe kuil op de a-c lijn, waar hij met een sprong om heen ging, maar als je dat wegtelt ging de rest vrij aardig, vond de jury blijkbaar niet en kreeg 149 punten!!! Helaas
Ik ga mijn eerste volgende wedstrijd L1 starten, ik durf niet
Over de hele dag waren er ook foto's bijgemaakt, maar ik zat er helaas niet bij, althans ik heb mezelf niet gezien.. Dat is helemaal jammer, vooral na de foto kunsten van mijn vader!

haha
>;)