Misty @ Dressuurwork met nieuw dekje! *verbetering*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TopLadyI

Misty @ Dressuurwork met nieuw dekje! *verbetering*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 10:20

Ik heb een nieuw dekje + rijbroek Go jij! Go jij! !

Zoals veel mensen weten liep Misty toen ik haar net had erg met haar hoofd + hals in de lucht, hierdoor drukte ze ook haar rug weg Scheve mond. Maar nu naar veel gelesd/geoefend en soms ook wel te hebben gevochten ben ik reuze blij met het beginnende resultaat Haha!. Ze loopt soms wat diep, maar dat loopt ze iig lekker door haar rug. Ook lijkt her of ze soms op de oorhand kukkelt, maar dat is niet zo Lachen. Ze zet haar achterhand er goed onder Knipoog. Ik heb mijn hand vaak van de hals af omdat ik wil dat ze mijn hand volgt Lachen.

Commentaar is welkom! Maar ik weet dat mijn houding bagger is Lachen :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Onthoofd Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lijkt net of ze achter de teugel kroop Lips are sealed

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kwijl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kwijl

Toen even buiten uitstappen Lachen :

Afbeelding
Eerm, jaa Clown

Afbeelding
Haha toen ging ik even iemand nadoen Clown

Afbeelding
Ik weet echt niet wat ik hier met mn mond doe Clown, maar Misty staat der wel leuk op Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de hoeveelheid Scheve mond!
Lisanne1 bedankt voor de foto's Kusje

Zabbie

Re: Misty @ Dressuurwork met nieuw dekje! *verbetering*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:25

Leuke foto's zeg !! Het dekje kleurt haar goed.
Er zijn wel een paard dingen die me opvallen. Zijn je beugels niet een beetje kort, je zit er nogal opgetrokken op naar mijn idee. Het lijkt me voor jouzelf een stuk prettiger als je met langere beugels rijd.
Het is een lange merrie, dus het zal idd. niet meevallen om haar er achter onder te krijgen denk ik. maar het ziet er niet verkeerd uit.

Het lijkt een beetje alsof je je handen blokkeert, en ze dan laat rusten op je benen. Probeer ze een beetje bij elkaar te houden en niet vast te zetten, dat zal voor je paard ook fijner zijn.

Verder vind ik dat je paardje een ontzettend leuk koppie erop heeft staan.
Heel veel succes !!!!!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:28

Wow, dat dekje staat echt GAAF! Nu eigenlijk nog orange bandages erbij Haha!. Leuk paardje hoor, mooie witte benen!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 10:30

Zodra ik het gevoel heb dat Misty naar beneden wil, geef ik mijn handen vrij. Maar ik moet echt consequent met haar zijn Lachen. Als ik 1 vinger geef pakt ze de hele hand Lachen. En met lange beugels kan ik absoluut niet rijden Clown. Ben meer een springer Knipoog.

Maar bedankt voor je commentaar Haha!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:31

Je moet idd wel wat meer aan je houding gaan doen. Verder volgt ze je hand op de meeste foto's netjes

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:33

hey! gaaf paardje hoor. Je houding valt nog wel mee hoor... het enige wat me opvalt is dat je beugels minimaal 2 gaatjes langer moeten. Je trekt namelijk je benen wel erg op en aangezien je met sporen rijdt kan dat best pijnlijk zijn voor je paardje. Op elke foto lijkt het namelijk dat je je sporen gebruikt, terwijl dat nou juist net niet de bedoeling is. Het dekje staat supercool! Haha!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 10:35

casjuh schreef:
hey! gaaf paardje hoor. Je houding valt nog wel mee hoor... het enige wat me opvalt is dat je beugels minimaal 2 gaatjes langer moeten. Je trekt namelijk je benen wel erg op en aangezien je met sporen rijdt kan dat best pijnlijk zijn voor je paardje. Op elke foto lijkt het namelijk dat je je sporen gebruikt, terwijl dat nou juist net niet de bedoeling is. Het dekje staat supercool! Haha!

De sporen zijn wel lang, maar de hebben een stomp knopje aan het einde Lachen. Dus echt pijn zal ze niet hebben Lachen. En de volgende keer zal ik een proberen met langere beugels Clown.

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:42

Nou suus gaaf dekje Haha! !
het rijden gaat toch hardstikke goed zo, en aan je houding is altijd nog te werken, zo dramatisch is het nou ook niet Knipoog

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:47

Ik zou inderdaad je beugels paar gaten langer doen Lachen
Ookal ben je meer springerig dan dressuurderig Vork
Verderrest staat je spoor ook naar boven gericht, vind dit voor het beeld er niet fijn uitzien, maar dat is eigen keuze. Ik zie ze liever wat naar beneden toe staan.
Zo te zien loopt ze al wel heel fijn beneden en volgt ze je hand regelmatig, goed zo!
Ze loopt inderdaad, zoals je zelf al aangeeft wel erg naar beneden.
Op sommige momenten, in de draf/galop zie je dat ze haar hoofd wat meer opheft en dan dus bijna op de goede plek zit Ja
Ga zo door hoor soes, ziet er echt stuk ontspannender uit al! *LOL*

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:52

suziej schreef:
De sporen zijn wel lang, maar de hebben een stomp knopje aan het einde Lachen. Dus echt pijn zal ze niet hebben Lachen. En de volgende keer zal ik een proberen met langere beugels Clown.

het is even wennen, misschien zelfs een idee om de beugels het eerste kwartier uit te doen en daarna op maat te maken. Dán zal je zien hoe kort je zit. Als je eenmaal gewend bent aan lange beugels krijg je al pijn in je knieën bij de gedachte dat je ze weer zo kort doet Knipoog
Nee, het is gewoon veel beter voor je benen/rug/zit/houding en je kan de bewegingen van je paard beter voelen, omdat je als het ware verplicht bent om jezelf lang te maken en diep te gaan zitten (je zit van boven al keurig recht, maar omdat je je onderbenen dus naar achteren brengt en omhoog trekt krijg je op een gegeven moment pijn in je rug...). Paardrijden is niet alleen maar zitten en drijven, maar mee"dansen" met de bewegingen van je paard.
Als je weer foto's gaat maken met beugels die 2 gaatjes langer zijn wil ik ze graag zien Haha! (pm me maar)
en ik moet gewoon nog even zeggen dat het een erg mooi paard is Lachen

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:03

heey suus
ziet er al goed uit hoor *LOL* Je beugels kunnen indd wel wat langer maar ja ik zelf rij ook niet met super lange beugels Tong uitsteken als dit lekker rijdt dan hobbel je maar lekker verder zo Vork
Maar mooie foto's hoor Haha!

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:07

leuk paardje alleen vind hem veelste laag lopen

xxalishakexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:09

wauw wat ziet misty er weer goed uit Kwijl
Dekje staat echt zaalig bij haar!Ze loopt soms wat diep maar ach Haha! komt wel goed! Commentaar is al gegeven , doe ik dus niet meer Tong uitsteken
Leuke foto's!

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:22

Haayy Suus!
Wat is Misty toch een lekker beestje he Kwijl
Dat dekje staat dr SUPER!!
Commentaar is al gegeven, dus dat doe ik niet meer, maar het is echt stukken beter zitten met je beugels 2 gaatjes langer Ja
Ga zo door! Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:27

Suz leuke foto's, idd al een hele verbetering.
Zoals al gezegd wordt misschien je beugels wat langer doen en je handen rechtop houden. Dat oprichten komt vanzelf wel, wees maar trots op jezelf dat je toch hebt doorgezet!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:32

moooi paard!!
denk aan je handen en je benen;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:43

Spoortje uitdoen en je paardje zo aan het been maken.
Hij lijkt te gaan hangen op de handen, dis is vrijwel altijd een teken van niet aan het been zijn.

Verder idd de beugels wat korter, vind je dat echt niks iig erop letten dat jeje hakken niet optrekt.

en de teugels wat korter dan kun je gewoon sturen Lachen Ook als je ze naar de zijkant houd.
En de polsen netjes ontspannen in het verlengde van je onderarm houden Lachen

Maar ik vind het een erg leuk dier Ja
En het iziet er verder ook goed uit, hoop dat je hier wat aan hebt Lachen

LelliejBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 12:26

Oellala mooi beestje,, En je had nog sjans ook \"Knipoog\" ..
Mooi dekje ook!!

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 12:35

Leuke fotos hoor
Dekje staat misty stoer Ja
ziet er goed uit nog een beetje hier en daar aan werken dan helemaal perfect Knipoog
succes ermee

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 12:44

Je heb een leuke pony

Ze loopt erg laag. Ik heb het idee dat ze heel ergt hangt. Ze valt ook op de voorhand.

Ik zou als ik jou was je sporen uit doen en je pony eerst aan het been maken. Als je namelijk hangt dan heeft die ook geen reactie op het been.

Rij veel schijnovergangen zodat je pony alert word en respect heeft voor je been.

Je moet ook op je handen letten. Je hebt wat te lange teugels en je handen horen naast elkaar en niet uit elkaar en op je knieen.

Tja en je beugels is al gezegt. Misschien eerst 1 gaatje langer en zo opbouwen dan wen je er langzaam aan..

Succes je hebt een leuke pony en het komt vast wel goed met jullie Knipoog

Oww nog 1 vraagje hoe oud is je pony eigenlijk?

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 12:56

Liekjuh schreef:
Je heb een leuke pony

Ze loopt erg laag. Ik heb het idee dat ze heel ergt hangt. Ze valt ook op de voorhand.

Ik zou als ik jou was je sporen uit doen en je pony eerst aan het been maken. Als je namelijk hangt dan heeft die ook geen reactie op het been.

Rij veel schijnovergangen zodat je pony alert word en respect heeft voor je been.

Je moet ook op je handen letten. Je hebt wat te lange teugels en je handen horen naast elkaar en niet uit elkaar en op je knieen.

Tja en je beugels is al gezegt. Misschien eerst 1 gaatje langer en zo opbouwen dan wen je er langzaam aan..

Misty is 12 jaar, altijd met haar hoofd in de lucht gereden dus ik ben allang blij dat ze ontspant! En ze hangt niet Knipoog. Ik heb mijn handen uit elkaar omdat ik wil dat ze mijn hand volgt (lezen Rolleyes). Ze is wel aan het been, maar ik heb het gevoel dat ik zo duidelijker erdoor kom Lachen.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 15:08

dekje staat dr echt leuk, ze ziet er goed uit Lovers
Jullie zijn echt goed vooruit gegaan OK dan!
Je beugels kunnen idd wel wat langer Lachen

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 15:25

ik heb nog niet het hele topic gelezen maar... Tong uitsteken

ik denk dat je teugels minstens 5 cm korter kunnen, je houd ze bij je benen terwijl het er een stuk netter uitziet als je ze voor je zadel houd... ennnum, probeer je hakken wat meer uit te drukken Knipoog

voor de rest ziet het er heel ontspannen uit Ja

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 16:11

heeey het ziet er echt super goed uit.. vooral als je naar je vorige topics kijkt Tong uitsteken alleen soms moet je iets meer proberen het neusje eruit te rijden en idd beugels langer, en handen dichter bij elkaar houden Haha! maar nogmaals ik vind het super goed hoe ze loopt..

groetjes

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 16:12

suziej schreef:
Liekjuh schreef:
Je heb een leuke pony

Misty is 12 jaar, altijd met haar hoofd in de lucht gereden dus ik ben allang blij dat ze ontspant! En ze hangt niet Knipoog. Ik heb mijn handen uit elkaar omdat ik wil dat ze mijn hand volgt (lezen Rolleyes). Ze is wel aan het been, maar ik heb het gevoel dat ik zo duidelijker erdoor kom Lachen.

als je 1 hand van de hals heb begrijp ik nog enkel de hand van de hals af is op zij en niet naar achter naar je knie toe. Daardoor zet je dus je hand vast.Zo kan ze niet je hand volgen. En dat is nu op sommige foto te zien.