1.

Een drafje
2.

3.

Middendraf

4.

Galop
5.

Draf
6.

Middendraf
7.

Stappen kan Show ook

8.

En nog een afsluitende middendraf..
Dit waren de foto's, het was een gezellige dag
!!Groetjes,
Priscilla
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!!
de amazone mag alleen iets meer haar handen bij elkaar doen en omhoog kijken

dan is het pas een goede combinatie
woowiemiisshOrse schreef:Zoo ziet er netjes uit! Mooi paard ook zeg. Wordt hij als dekhengst gebruikt?
Th0mas schreef:je moet wel je kin omhoog houden Haha! dan is het pas een goede combinatie

ziet er heel netjes uit

] Quellian schreef:Jammer dat de foto's in de binnenbak zijn gemaakt, denk dat het mooier was geweest als het in de buitenbak was. Het was zulk prachtig weer
Mooi paard!
Fellor schreef:Leuk paard, maar let op die linkerhand. Die is constant meer terug.
En lijkt me wel lastig, want wat is het evrschil tussen buiten fietsen en lopen of buitenrijden? Of is er een erg stoffige bodem in de buitenbak.
mij maakt het niet uit, als zij zich prettiger voelt in een binnenbak, doen we dat...
Maar goed wel een onwijsssss lekker ventje...
bij ons op stal staan er ook paarden met hooikoorts maar die worden met een netje voor hun neus gereden dit helpt erg goed geloof ik..
paard het Show Dancer en Amazone heet Purdey
hahha, nou moet zei maar een netje voor haar neus doen he
ben een beetje blond
Amanda schreef:Mooi paard!!
En mooie foto's!!
Waar heb je mij eigenlijk voor nodig??![]()
.. En vaak weten de mensen niet hoe ik mijn pony wil hebben staan.. en tegelijk vasthouden en foto's maken is nog altijd erg lastig
haha