3 jarige Gribaldi op film!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

3 jarige Gribaldi op film!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 06:15

Frantic

Re: 3 jarige Gribaldi op film!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 07:22

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 07:25

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 07:26

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 07:27

Zo dan, hoop ik, bij die andere zag ik alleen de webpagina!

By the way, Uly is afgelopen donderdag 4 geworden

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 07:36

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 07:48

Bij Zippy krijg ik de boodschap: verkeerde bestands extensie.
Hij staat in Windows movie maker.
Bij streamload moet je wat naar onderen scrollen en op de lange url klikken. Ikzelf kom dan in moviemaker terecht( met storyboard en alles), dan klik ik 1 keer op het storyboard en dan kan ik hem starten.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:03

Doet het helaas niet bij mij. er wordt gezegd dat ik geen acces heb.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 09:06

Weet je wat, als je echt interesse hebt stuur je gewoon de email per pb, dan voeg ik ze toe als bijlage!
En als iemand de gouden tip heeft om te up- en downloaden dan hoor ik het wel!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:27

bij mij doet het filmpje het, als je op de eerste link klikt dan kom je op een website. Klik dan op free en onderaan de pagina staat wait for .. seconds. Als die op 0 staat kun je een bestand downloaden, dat is het filmpje!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 09:29

Yehh!! gelukkig, de eerste keer dat ik een foto plaatste was ik ook al zolang bezig, maar nu gaat het al zonder na te denken!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:43

Leuk paard! probeer hem wat meer van achter tegen je teugels aan te rijden, dan wordt de aanleuning waarschijnlijk rustiger!
Je paard heeft een mooie zweefdraf! mooi hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:46

De Blesse 1e winstpunt is dat hem??? Die zit ik nu te kijken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:49

Ursy schreef:
Leuk paard! probeer hem wat meer van achter tegen je teugels aan te rijden, dan wordt de aanleuning waarschijnlijk rustiger!

Een zweefdraf moet je toch niet mooi willen vinden. Hij draaft mooi ruim, maar het is geen zweefdraf. Het meisje houd dr handen scheef, de ene dichter bij zich dan de andere en ik denk persoonlijk dat wanneer het tempo iets omlaag komt dat het beeld dan net wat mooier wordt, het is nu soms een beetje gehaast. Verder heel leuk paard die wel verder komt!!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 09:59

Jep! de eerste winst-punt in de Blesse en de Handen, met hoofdletter. Let op het eind, de vrije stap, dat scheelt helemaal niks of hij loopt in telgang!

Voorlopig rijdt ze hem gewoon vlot voorwaarts, anders ziet hij veel te veel en gaat hij nog meer slingeren, dus aan het werk houden.

En idd beide goed gezien, hij had een ernorme zweefdraf die langzamerhand in een ruime draf overgaat.
Dat sluiten komt wel als ze iets verder zijn( hoop ik)

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 10:13

Sydney2005 schreef:
Ursy schreef:

Een zweefdraf moet je toch niet mooi willen vinden. Hij draaft mooi ruim, maar het is geen zweefdraf. Het meisje houd dr handen scheef, de ene dichter bij zich dan de andere en ik denk persoonlijk dat wanneer het tempo iets omlaag komt dat het beeld dan net wat mooier wordt, het is nu soms een beetje gehaast. Verder heel leuk paard die wel verder komt!!

Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde juist dat het paard redelijk wat veer heeft! Zweefdraf was een beetje ongelukkig uitgedrukt!

Hippique4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:40

Sorry, maar ik snap niet dat je niet even wat langer wacht met uitbrengen tot het paard veel meer balans heeft.

Het is zowiezo al moeilijk om in zo'n knolleveld je balans te houden, maar juist daarom moet zo;n paard eerst wat sterker worden.

Je ziet ook dat hij rechtsachter sleept. Hij wil constant laag komen met de aanleuning vanwege die gebrek aan balans. De amazone wacht ook teveel af en reageert te laat als het paard uitzwaait.

Wel een compliment dat het paard heel constant qua aktiviteit loopt.

Maar over het algemeen denk ik dat je met dit paard veel beter kunt scoren als je nog even thuis blijft doortrainen. Hij is nuchter zat.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:59

Wij vinden 165 genoeg. Ga jij maar voor de 200 in de B, ieder zijn meug.
Daarbij hoort een streekwedstrijd gewoon tot de basis opvoeding van een wedstrijdpaard en ruiter, vinden wij althans.

Hippique4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:10

Uiteraard, kan niet anders zeggen.

Alleen zoals gezegd, los van de punten, het paard kan echt veel beter als dat nu getoont wordt.

Of zien jullie zelf ook niet dat het paard eigenlijk nog niet klaar is in de aanleuning?

Svp niet persoonlijk aangevallen voelen, dit is gewoon een objectieve mening.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:40

ziet er goed uit hoor. Hoort er gewoon bij een wedstrijdje daar wordt ie niets minder op. Zorg wel dat je in de bochten je buitenbeen er goed bijhoud zodat het uitzwaaien iets minder wordt. maar misschien had je dat zelf ook wel gezien. Altijd leuk en vooral leerzaam als je jezelf terug ziet op videao, moet ik ook maar weer eens wat vaker doen.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:54

Ik zie ze niet Huilen

_MOOSSIE_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:36

Hippique4you schreef:
Sorry, maar ik snap niet dat je niet even wat langer wacht met uitbrengen tot het paard veel meer balans heeft.

Het is zowiezo al moeilijk om in zo'n knolleveld je balans te houden, maar juist daarom moet zo;n paard eerst wat sterker worden.

Je ziet ook dat hij rechtsachter sleept. Hij wil constant laag komen met de aanleuning vanwege die gebrek aan balans. De amazone wacht ook teveel af en reageert te laat als het paard uitzwaait.

Wel een compliment dat het paard heel constant qua aktiviteit loopt.

Maar over het algemeen denk ik dat je met dit paard veel beter kunt scoren als je nog even thuis blijft doortrainen. Hij is nuchter zat.

Het maakt toch helemaal niet uit dat ze een keer een wedstrijdje starten? Zoals ik in het andere topic ook al tegen je zei, niet iedereen start om zo hoog mogelijke punten te scoren! Waarschijnlijk is dat wel het doel, maar je paardje moet toch ook wennen aan het hele wedstrijgebeure? Waarom nu alvast niet? Waarom wachten tot hij thuis de sterren van de hemel rijd en hem dan pas op wedstrijd meenemen? Ik zie het probleem niet, laat hem lekker op dat terrein banjeren dan went hij er nu vast aan en kan hij later ook de sterren van de hemel rijden en is hij in ieder geval al gewent!!!!!

Leuk paardje! Ziet er wel lastig te rijden uit Knipoog , hoe groot is hij eigenlijk, hij oogt voor mij echt enorm Haha! . Lekker blijven rijden zo, dan verbeterd hij zich vanzelf hoor!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 13:48

Zo denken wij er dus ook over, nu mag hij lekker banjeren en de rest komt later. Dit is de 2e keer dat hij gras onder de voeten heeft.
Idd hij waait zowat de baan uit af en toe, en ja na de 2e galop zie je een handremstop!

Maar als eigenaar/moeder let ik vooral op zijn oren en doen en laten. Dat beestje( echt maar 1.61M! V Gribaldi, MV michelangelo) stond zo heerlijk te snuiven en om zich heen te kijken toen hij de baan uit kwam en iedereen kwam hem vertroetelen en feliciteren! Daarna nog een paar happen gras en lekker met wat bix in de trailer. Als Ulysses het leuk vindt, dan gaat hij gewoon mee.

En moeilijk te rijden, tja hij is niet makkelijk in de aanleuning. Maar dat is Saskia ook niet gewend( zie de handen), dus daar wordt bijna iedere dag aan gewerkt. Als Sas verbetert( en ze gaat met sprongen vooruit) dan komt dat goed. Hij is in ieder geval niet meer zo lui, traag, aan het been.

Ik zou alleen wel eens willen weten of je die telgang kan voelen aankomen. Of wat je er aan kan doen in zo'n vrije stap.
Trouwens, de jury heeft het ook niet gezien, wij ook pas op video, er stond een 7 }>

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:58

ik zie niks Verward

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 14:01

je mag me je E mail pb'en als je echt interesse hebt, hoor. ik heb geloof ik een uploadsite gevonden die niet altijd vlekkeloos met alle systemen omgaat. Maar ik ben al heel trots dat ik überhaupt al zover ben met de camera!