macho ex new forest hengst (vader Beaucandan Brendan)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beeniebrenie

macho ex new forest hengst (vader Beaucandan Brendan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:18

hier een aantal foto's van mijn mooie Brendan! Hij is nu ruin maar in zn koppie nog steeds hengst.. komt hij is nog niet zo lang geleden gecastreerd. Hij is 4 jaar oud en kent daarom nog niet zo veel. De springfotos zijn van ongeveer de eerste keer springen. Ik zit er nog een beetje onwennig op dus let niet op me houding! ;P

de vader van Brendan is Beaucandan Brendan en moeders vader is Silverlea Spiderman...

ik ben zelf vooral springruiter.. en daar heb ik brendan dan ook voor gekocht! en springen kandie ckr Knipoog

eerst paar hele mooie fotos van toen ie nog hengst was!

isn't he lovely! Clown
Afbeelding

Afbeelding

nd Jump!!! mijn houding is niks.. maarja moe echt aan hem wennen!
Afbeelding

zie dat hoofd van brendan Clown die manen... haha
Afbeelding

en toen mn zusje even voor de eerste keer op Brendan
Afbeelding

erg crea Knipoog
Afbeelding

en in het weiland... ik zie wat!
Afbeelding

oeeeh! ff met de buurvrouw zoenen Knipoog ja brendan we weten wel dat je je nog hengst voelt.. (zie klein detail onder deken uitsteken) Clown
Afbeelding

ook erg crea Knipoog
Afbeelding

tot slot ons bewegingsmonster! ;P
Afbeelding

jaa... ook lang hengst geweest Knipoog
Afbeelding

commentaar welkom!

LinsxDot

Re: macho ex new forest hengst (vader Beaucandan Brendan)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:21

haha die laaste foto erg lief..erg gaaf pony/paard maar zou hem toch wel is in de dressuur willen zien hoor..Bloos

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:24

Whii, leuke dekens!

Wel grappig dat er een 'klein' detail onder hangt, mooi paardje Lachen

(k zeg maar niks over je houding want die van mij is net zo erg Knipoog )

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:34

waarom ga je springen met een jonge (onervaren) pony als je zelf een belabberde houding hebt ...beetje raar daar heb je dan toch een beetje ervaring voor nodig ...door verkeerde houding en techniek kan je heel veel verpesten aan een jonge pony !!

hij is opzich wel leuk Lachen maar wel overbouwd .

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:42

uhm.. ik ben zelf M en L springen met een andere pony dus mijn houding is normaal goed... Deze ponys heb ik ook opgeleid met springen. en ik moet alleen wennen aan wanneer hij afzet, daarom zit ik er zo raar op. Hij heeft heel andere gangen dan mijn andere pony en springt heel anders. Dit zijn alweer foto's van tijd terug, gaat nu heel goed. Dus ik begrijp je commentaar maar het is anders dan je denkt. En ik heb hem zeker niet verprutst! hij springt nu super! En dressuurmatig is hij top!

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:46

Ja hoor ..ik rijd genoeg jonge pony’s & paarden in voor onze trainingsstal , en het eerste wat je ze leert is de afzet . Je moet ze gecontroleerd rijden en zorgen dat ze kunnen basculeren , en dat is hier totaal niet van toepassing .

En als je M of L springt wil dat niet zeggen dat je houding goed is ...dus dat is gewoon een domme opmerking .

Maar goed succes verder in zn ‘carriere’ ..Nagelbijten / Gniffelen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:49

tis en blijft een mooie pony tessa Haha! ..
zien we jullie binnekort ook op wedstrijden ?.. Knipoog

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:58

okeej dan.. wat jij wilt... anders doe je even arrogant... maar laat maar zitten als je het beter denkt te weten... heb je me ooit zien rijden met mn andere ponys? nee, dacht het niet... en zoals ik al zei zijn dit foto's van een tijd terug dus je weet er niets van hoe het nu gaat... en dat jij je nou gelijk zo goed voelt doordat je zoveel paarden en ponys inrijdt... daardoor ben je nog niet gelijk beter...

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:00

heej kim!

ja binnekort! over 2 weken eerste wedstrijd! ben benieuwd hoe het gaat! hij heeft vast meer aandacht voor de merries Knipoog

melmzs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:03

nou ik vind het er anders goed uitzien.
en je moet je niks aantrekken van justinn. die probeert zich zelf beter te maken. maarja niet iedereen heeft zulke rijke ouders die je verwennen en 6 paarden/pony's kan hebben!
ik vind je houding trouwens helemaal niet slecht. en volgens mij heb je echt wel voldoende ervaring.
hij heeft echt een leuk hoofdje!!

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:07

heej tnx! trek me ook niks aan van justinn hoor... ken dat soort types! denken altijd beter te zijn... ben benieuwd hoe justinn zelf rijd... En ik weet zelf wel beter! lekker makkelijk om altijd op iedereen commentaar te hebben! Knipoog laat justinn liever kritisch naar zichzelf zijn... want die arrogantie staat echt niet...

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:21

pff doe ff normaal zeg .. dat poppetje was misschien een beetje sarcastisch , maar jij probeert jezelf toch op te hemelen ...en je wil mij zien rijden ? Denk je dat ik het niet kan ofzo ? Ik zit niet voor niets in het A-kader .
En ik heb helemaal niet op iedereen commentaar , ik vind gewoon dat je dom bezig bent , Punt

@ memlsz ofzo , wat nou verwend ? Je kent me niet eens .. en ik breng ook pony’s/paarden uit voor derden/particulieren ..

Het was geen arrogantie , het was een soort van dergelijke tip Knipoog
Maar waarschijnlijk is denken moeilijk anno 2005.
Je vroeg toch om commentaar ???¿?

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:26

okeej.. wat jij wil... discussie gesloten...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:30

Jeetje zeg , doe even moeilijk !!

Ik vind het er ook ongecontroleerd uitzien , het spijt me . En over Justinn ,, dit komt een beetje over als jaloezie . Ken je hem ? Heb je hem weleens zien rijden ? Dan had ik mn mond wel gehouden met mn commentaar ...

je zet jezelf nogal voor schut met dit soort opmerkingen .

Verder wel een mooie pony *LOL*

eurohorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:35

mmm....erg mooie pony , maar het lijkt alsof je hem naar bove trekt ! Dat maakt het rommelig ..en ik ga toch een beetje mee met het commentaar boven me ..de prof zal het wel wete denk ik Knipoog

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:43

als ik iemand niet ken kan ik er ook niet jaloers op zijn... moet ik jaloers zijn omdat iemand in het A kader zit.. daarom heb je nog niet gelijk een bepaalde status... En het kwam op mij niet over als een tip maar meer als afkrakend... en ik legde het uit en daar klopte volgens hem geen reet van enzo.. nou ik weet heus wel waar ik mee bezig ben... En omdat hij in het A kader zit rijd hij dus zogenaamd beter? misschien wil ik wel niet eens in het a kader rijden...

en sorrie als ik misschien beetje fel reageer.. maar justinn kwam ook niet erg aardig over.. er is ook nog verschil in de manier waarop je iets zegt!

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:46

JusTinn __> vind zn eigen geloof ik erg goed! Omda hij maybe in het a -kader zit. Ik vind het er goed uitzien hoor! Suc6 verder

Jamila

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:50

oke jullie hebben alle2 jullie zegje gezegd, nu is t mijn beurt,
ten eerste vind ik die shet heel erg cool, echt heel cool!! Echt een knapperd..

Maar je moet een andere cap kopen want deze CASCO past niet bij zo’n redwood outfit, de volgende keer toch iets meer op je ensemble letten... Knipoog

groetjes....!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:56

kom op hea.. niet zo zeuren allemaal..
het is een jonge pony die springen in het begin niet zo makkelijk,,
En dan verpruts je een pony niet meteen.. noujah,,
Veel suc6 over 2 weken Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:44

Heey Tessa! Mooie foto's.. Lachen Het is een mooie pony.. Lachen Erg charmant die foto met dat kleine detail.. Haha... Jammer van dat geruzie hier..

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 08:54

heej Hilde,

haha ja hij is nogal trots op zn geval haha... looptie thuis altijd mee rond te slingere Tong uitsteken Clown

Heej kim,

idd vind ik ook! van een keer moeten wennen aan de manier waarop hij springt daar word ie heus niet van verpest.. En ik heb afgelopen weekend trouwens al gestart met hem... alleen toen kwam ik niet aan springen toe, ik reed in de ring, gewoon rustig gallopje.. en ineens woppa glijd Brendan zo onderuit... lag ik daar op de grond... gelukkig had Brendan niks... Dus nou word het over 2 weken maar weer proberen Knipoog

Beeniebrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 08:56

heej Jamila,

haha ja... het is wel beetje zo Knipoog nooit bij nagedacht, ik had mn cap al voor ik dit zadel enzo kreeg... Bij mn andere zadel van mn andere pony staat het wel... nouja.. dan past het maar niet zo mooi bij elkaar Knipoog heb nog wel zwarte cap maar die zit voor geen meter.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:15

ik denk dat ze dat toch meer als een grapje bedoelde Tong uitsteken

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:46

Ik vind het een mooie pony en laat maar lekker banketstaaf over jouw houding.

Je zegt zelf al dat het nu een stuk beter gaat en ik zie je op geen enkele foto in zijn mond hangen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:06

Beeniebrenie schreef:
heej Hilde,

haha ja hij is nogal trots op zn geval haha... looptie thuis altijd mee rond te slingere Tong uitsteken Clown

Heej kim,

idd vind ik ook! van een keer moeten wennen aan de manier waarop hij springt daar word ie heus niet van verpest.. En ik heb afgelopen weekend trouwens al gestart met hem... alleen toen kwam ik niet aan springen toe, ik reed in de ring, gewoon rustig gallopje.. en ineens woppa glijd Brendan zo onderuit... lag ik daar op de grond... gelukkig had Brendan niks... Dus nou word het over 2 weken maar weer proberen Knipoog
`

hea dat is nou even heel erg balen.. gelukkig dat jullie niks hebben Lachen en heb je ook dressuur gereden ??
suc6 dan maar de volgende keer Lachen